Miele מציגה פיתוח בלעדי: עבודה של מכונת כביסה בכחצי מהזמן

    עפר גדנקן No Comments on Miele מציגה פיתוח בלעדי: עבודה של מכונת כביסה בכחצי מהזמן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מכונת הכביסה החדשה של המותג המוביל, ieleM, בעלת טכנולוגיה בלעדית, PowerWash, הולכת לשנות לכם את כל פני השגרה. כולנו יודעים שהכל צפוי מראש ובתאריכים מאוד ספציפיים בשנה, ניכרת דרישה מוגברת לרכישת מכונות כביסה. אם זה לאחר תשעת הימים או לאחר חגים בהם יש חול המועד. בימים אלו לאחר תקופת חגי תשרי שהיו מאתגרים ועמוסים, מלאים בערבי שבת וחג בזה אחר זה, עם אקורד סיום של שבוע ללא כביסות, חדר הכביסה הופך למיני מפעל והמכונה פועלת ללא הפוגה.

     

    מכונת הכביסה החדשה, בעלת פתח קדמי 8 ק"ג, דגם 320WWD, מביאה שינוי משמעותי לדור הטכנולוגי שלנו, בו הכל מתרחש בקצב גבוה. בזכות הטכנולוגיה הבלעדית, תיהנו מתוכנית כביסה חסכונית, מהירה ויעילה, הפועלת בכחצי מכמות המים, בכחצי מכמות החשמל ובכחצי מכמות הזמן. כך תוכלו להפעיל תוכנית של 5 ק"ג ב- 59 דקות בלבד! ולמי יש זמן מיותר?

     

    המותג המוביל Miele, שמספק מכשירי חשמל אשר נבדקו והוכחו שנשארים למשך 20 שנה, ממשיך להוביל בהתפתחות ובשינויים טכנולוגיים מרשימים שמתאימים את עצמם לכל בית. בנוסף לטכנולוגיית Wash Power, יש למכונת הכביסה טכנולוגיות ייחודיות נוספות כגון תוף כוורת הדבש לטיפול מושלם בפרטי הכביסה, מנוע חסכוני ועוצמתי ללא בלאי או שחיקה, ניקוי אוטומטי של מגירת תכשירי הכביסה, שיפור איכות הכביסה (2 משאות מים), החלקה לאחר תוכנית כביסה ועוד מגוון רחב של פונקציות יעילות.

    מכונת הכביסה של Miele, שנשמעת כמו חלום, אכן מגשימה את עצמה עם תכונות רבות, ביניהן סיווג יעילות אנרגטי A, חיישן הקצפה, אפשרות כביסה קרה ב- 20 מעלות, בקרת מטען אוטומטית, עצירת שטיפה, פעולה ללא סחיטה, משקולות איזון מברזל יצירה, מערכת בקרת מים ועוד.

    הדעה הרווחת בדור שהולך ומתייעל, היא לתת למכשירים סביבנו לעשות עבורנו את העבודה ולא להפך. אז תנו למקצוענית של Miele, לייעל לכם את חדר הכביסה ותגלו שאפשר לעשות את אותה פעולה בדרך הרבה יותר טובה.



    0 תגובות