מחאה? שקד ביקרה בבני ברק, סגני ראש העיר לא השתתפו

    אבי רבינא No Comments on מחאה? שקד ביקרה בבני ברק, סגני ראש העיר לא השתתפו

    גורם בלשכת ראש העיר הבהיר: "מדובר בפגישה מקצועית, ובעניינים המקצועיים יש אישור מהרבנים להיפגש. אין שינוי ביחס החרדים לממשלה ולא מדובר בהתקרבות"

    בני ברק צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגני ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין מהסיעות המקומיות ש"ס, דגל התורה ואגודת ישראל – לא השתתפו בפגישה שהתקיימה היום (חמישי) עם שרת הפנים, איילת שקד. זאת, במחאה על קיום הפגישה עם שרה בממשלת בנט-לפיד, שמוחרמת על ידי הנציגות החרדית בכנסת.

    בסביבת ראש העיר בני ברק, הגיבו להיעדרותם של הסגנים והבהירו: "זו הייתה פגישת עבודה, לא פגישה פוליטית. הם לא הוזמנו".

    מוקדם יותר הבהיר גורם בלשכת ראש העיר: "מדובר בפגישה מקצועית, ובעניינים המקצועיים יש אישור מהרבנים להיפגש. אין שינוי ביחס החרדים לממשלה ולא מדובר בהתקרבות".

    כזכור, שרת הפנים, איילת שקד הגיעה הבוקר לביקור בעיריית בני ברק ונפגשה עם ראש העיר, הרב אברהם רובינשטיין וצוות משרדו. הפגישה הייתה בנושאים מקצועיים ויחד עם מנכ"ל משרד הפנים, יאיר הירש דנו על האתגרים של העיר ועל דרכי הסיוע.

    ח"כ משה ארבל מש"ס, תקף את את ראש העיר בני ברק: "מעשה האיוולת של ראש עיריית בני ברק להזמין את גברת שקד לביקור ממלכתי בעיר התורה והחסידות היא יריקה בפרצוף לרבבות משפחות חרדיות שימשיכו לגור בחניונים ומחסנים רק כי שקד ואלקין ביטלו את הקמת העיר החרדית בשפיר".



    0 תגובות