מודעות ענק בב"ב נגד חברה קדישא ת"א: "נלחמים נגד קבורה בחינם"

    איתי גדסי No Comments on מודעות ענק בב"ב נגד חברה קדישא ת"א: "נלחמים נגד קבורה בחינם"

    מודעות ענק ניתלו הלילה ברחבי ב"ב כנגד חברא קדישא תל אביב, בשל מלחמתה ביוזמת רה"ע להעניק קבורה בחינם לתושבי העיר בבית עלמין חדש באלעד. במודעות נכתב: "בעודה נלחמת נגד היוזמה העירונית למתן חלקת קבורה חינמית לכל תושב ב"ב, היא משתמשת בכספי ההקדשות"

    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מודעות ענק הודבקו הלילה (חמישי) בבני ברק נגד "חברא קדישא תל אביב". הרקע לזעם העצום בעיר כנגד החברא קדישא תל אביב, הוא לאור התנגדותם לפרוייקט של קבורה בחינם לתושבי העיר, שמוביל ראש העיר אברהם רובינשטיין בבית הקברות המתוכנן לקום בסמוך לעיר אלעד.

    במודעות נכתב כי "חברא קדישא תל אביב זורה חול בעיני הציבור, בעודה נלחמת נגד היוזמה העירונית למתן חלקת קבורה חינמית לכל תושב ב"ב, היא משתמשת בכספי ההקדשות הניתנים על פי חוק למשפחות ברוכות ילדים, ומנצלת את זה לטהר את שמה כביכול היא דואגת לתושבי בני ברק".

    מגישי "מהדורת הבוקר" איתי גדסי ויעקב פרידמן העלו את הנושא הכאוב והמרתיח והסבירו את הזעם בעיר, "בכל חלקת שדה רגילה, קבר יעלה למשפחה בסביבות 60 אלף ש"ח, לכן בא ראש עיריית בני ברק רובינשטיין ואמר אנחנו חאדים ורוצים להיקבר בקבורת שדה, לכן מצאו פיתרון מצויין, בסמוך לאלעד על כביש 6 יוקם בית קברות שתושבי בני ברק יקבלו בו קבר בחינם".

    גדסי הוסיף, "באו חברת קדישא תל אביב ואומרים אתם לא יכולים להיקבר באלעד, אתם תחת חברא קדישא תל אביב, והם הלכו עם זה לבית משפט כדי שלא ייצאו מהאיחוד. ואומרים להם תנו לנו קבורת שדה בחינם, בחברה קדישא תל אביב מתנגדים ואומרים: חינם זה רק בקומות. לכן באין פתרון הולכים לאלעד. הנושא מרתיח כי הם מקבלים כסף על כל נפטר. גם נציג גור וראש העיר לשעבר חנוך זייברט מתנגד למהלך של ראש העיר לקבורה בחינם באלעד".

    אנחנו נמשיך ונעסוק בהתנגדות לנושא המבורך הזה.

    טרם התקבלה תגובתה של חברה קדישא תל אביב לנאמר.

     



    0 תגובות