התעללות: ביתר יוצאת למחאה כנגד המחסומים המשטרתיים בכניסה לעיר

    אבי יעקב No Comments on התעללות: ביתר יוצאת למחאה כנגד המחסומים המשטרתיים בכניסה לעיר

    לא נתפס: מידי ערב, המשטרה מציבה מחסומים בכביש המנהרות לבאים מירושלים לכיוון העיר ביתר, כל אוטובוס ורכב נבדק יחד עם זיהוי ארוך של כל נוסעיו. תושבי העיר דיווחו על עיכוב של שעתים תמימות בכניסה לעיר. המשטרה לא נותנת תשובות על ההחלטה החדשה. תושבי העיר יוצאים הערב להפגנת מחאה גדולה כנגד ההתעללות בתושבים. המשטרה: "מדובר בפעילות כנגד עברייני רכוש באזור"

    צילום: אוליביה פיטוסי \ פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תושבי ביתר זועמים על משטרת ישראל, לאחרונה מספרים תושבי העיר ביתר כי ישנה תופעה מכוערת וקשה של המשטרה הגורמת לסבל מתמשך לכלל תושבי ביתר המתרחשת מידי ערב.

    ועל מה הזעקה? על פי עדויות התושבים בשיחה עם 'קול חי', המשטרה מעמידה ניידת כל יום בסביבות השעה 22:00 ועד השעות הקטנות של הלילה במחסום המנהרות לבאים מירושלים, השוטרים עוצרים רכב, רכב, אוטובוס, אוטובוס לבדיקה, ולא רק מדובר בדיקה חזותית בלבד, אלה כל אדם הנמצא ברכב השוטרים בודקים את שמו במסוף.

    התושבים מתארים את גודל הסבל ואומרים כי כל אדם שנכנס לכביש המנהרות, יכול לקחת לו שעתים תמימות עד להגעתו לבדיקה במחסום. אנשים אחרי יום עבודה, חוזרים מאירוע עם ילדים ורוצים כבר להגיע הבית, תושבים שרק רוצים להגיע לביתם בשעת ערב מאוחרת נאלצים לעבור סבל מתמשך ללא כל סיבה.

    צילום: אוליביה פיטוסי \ פלאש 90

    תושבים מספרים כי ניסו לדבר עם השוטרים מספר פעמים אך הם ענו באטימות לשאלות המתבקשות. גם פניות למוקד המשטרה לא קיבלו יחס.

    תושבי העיר אומרים ל'קול חי' כי "הדבר בלתי נסבל. אנשים חוזרים מחתונות ומהעבודה גמורים מעייפות ותקועים שעתיים בפקק של כביש שכולו 8 ק"מ".

    לכן, תושבי העיר החליטו יחד עם ראש העיר מאיר רובינשטיין לצאת למחאה גדולה הערב (חמישי) בשעה 22:00 במחסום המנהרות כנגד התעמרות המשטרה באזרחים מידי ערב כפי שהם טוענים.

    ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר במחסומים המבוצעים במסגרת המאבק המשטרתי המתמשך בעברייני הרכוש באזור. המשטרה פועלת כל העת למניעת עבירות רכוש וגניבת כלי רכב בעיר ירושלים והעברתם לשטחי איו"ש, פעילות המייצרת מניעה ואיתור של עברייני רכוש.

    לצד המשך הפעילות החשובה הזו למען הציבור ושמירת רכושו, תפעל המשטרה להקטין את עומסי התנועה באזור ככל שניתן, זאת במטרה להקל על משתמשי הדרך".



    0 תגובות