ח"כ ליצמן תוקף: "אלקין ושקד עשו מעשה נבלה"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ ליצמן תוקף: "אלקין ושקד עשו מעשה נבלה"

    שר השיכון לשעבר ח"כ יעקב ליצמן תוקף בחריפות את המהלך של שקד ואלקין לביטול פרוייקטמערב קריית גת שיועד לציבור החרדי. ליצמן מכה על חטא בפירוק הממשלה הקודמת. ומה דעתו על אדלשטיין?

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר השיכון והבינוי לשעבר ח"כ יעקב ליצמן התראיין הערב (רביעי) למהדורה המרכזית בהגשת אבי מימרן והתייחס להחלטה השערורייתית של שקד לבטל את העיר החרדית בדרום קריית גת, לדבריו, "למגזר החרדי מגיע לגור לא רק ליד הבדואים, כל הזמן דוחפים אותנו לכסיף. חסר למגזר שלנו 100 אלף יח"ד. לכן אני והשר דרעי תכננו לבנות בקריית גת, ועכשיו אלקין ושקד עשו מעשה נבלה ולקחו. יבוא יום ועבאס ירצה גם את כסיף".

    על התנהלות הממשלה אמר ליצמן, "אין אחד שמעצבן אותי בממשלה, 'רבים הם'. כל יום יש 'פיגוע' מצד הממשלה, אני מתרגז כל יום מחדש".

    היחס לאדלשטיין הוא כבדהו וחשדהו לפי ליצמן, לדבריו, "לא שולל הליכה עם אדלשטיין, אבל אני לא יודע מה דעותיו על גיור, עולים מרוסיה, ועוד שלל נושאים. ואז נלך ל'מועצת'. את נתניהו אנחנו מכירים כבר שנים".

    ליצמן תולה לקוות בחוק המעונות ואומר, "עם חוק המעונות שעולה היום, אני מקווה להפוך כל החלטה של ליברמן בגזירה. ייתכן ויהיה לחוק רוב בעזרת הערבים".

    ליצמן מסביר מדוע רפורמת הכשרות מסוכנת, "יסוד הכשרות במדינה זה הרה"ר, ואנחנו שומרים עליו. עם רפורמת הגיור בסוף נגיע למצב שמחייב לפתוח ספר יוחסין".

    ליצמן מכה על חטא בפירוק הממשלה הקודמת, "לא רוצה להיכנס לזה, אבל בהחלט טעינו כשהממשלה הקודמת נפלה. שמעתי אופציה לעשות הצעת אי אמון, ולהעמיד את דרעי בראשות הממשלה. היה לזה סיכוי, רצינו להצביע באמצע הלילה".



    0 תגובות