'לב שומע בקהילה': האברכים התכנסו ליום עיון לרומם את בני הישיבות

    ארי טננבוים No Comments on 'לב שומע בקהילה': האברכים התכנסו ליום עיון לרומם את בני הישיבות
    21:51
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on הרב שווינגר: "עולם הישיבות ישרוד גם בלי תקציב"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עולם התורה עולה ופורח הגידול העצום במספרם של לומדי התורה תלמידי הישיבות, לצד התהפוכות העוברות על העולם, מוליד אתגרים לא פשוטים לעוסקים בהקשבה ובמתן עצה לבני ישיבות העוברים תקופת של התמודדות. בארגון 'לב שומע' שעוסקים במלאכה של הקשבה ודאגה לתלמידי הישיבות בהתמודדות עם קשיים ומשברים, פעלו בעצה אחת עם גדולי ישראל, ובסיוע של ארגון הג'וינט לפתוח את הפרויקט החשוב של 'לב שומע בקהילה'

    את ימי בין הזמנים ניצלו ב'לב שומע' כדי לקיים יום עיון לאנשי החינוך והאברכים הפעילים במסגרת הפרויקט, בכל הקשור לנושא של רוממות רוחם של בני הישיבות וכלים מקצועיים הדרושים לכך על מנת שיוכל כל אחד ואחד מהפעילים והעוסקים במלאכה, לדעת את הדרך ילכו בה ואת המעשה אשר יעשון.

    חבר מועצת גדולי התורה הגאון הגדול רבי משה הלל הירש שליט"א שיגר את ברכתו לאירוע ונתן הדרכה מיוחדת איך לרומם את חשיבותם של בני הישיבות על ידי לימוד בספר 'דרך השם' ונתן שלוש כללים יסודיים לחינוך בהם יש להדריך את הבנים והתלמידים.

    הגאון הגדול רבי חיים פרץ ברמן שליט"א מראשי ישיבת פונביז', הדגיש את המעלה הגדולה של להלך כנגד רוחו של כל אחד ואחד מבני הישיבות, בחינת מלאך האומר לו גדל. הגאון הגדול הדגיש שרק אברכים בני תורה הם אלו שיכולים לסייע לבני ישיבות כשהדרך לסיוע היא רק על ידי רוממות וגדולה.

    הרב אליאב מילר יו"ר 'לב שומע' סקר את התרחבות פעילות הארגון בשנה האחרונה ותוכניות העתיד. ובדבריו אמר: 'אנחנו שמחים לראות את כל העוסקים במלאכה הקדושה, לרומם את בני הישיבות, באים ומתאספים לקבל את ברכתם של גדולי ישראל ואת העצות הנבונות של אלו שהתמחו בהבנת נפשם ורוחם של בני הישיבות'
    הרב יצחק טרכטינגוט ראש תחום חרדים בג'וינט ישראל אמר: 'זכות גדולה היא לג'וינט, להיות שותף במפעל הכביר של ארגון 'לב שומע', ובפרט בפרויקט המדהים הזה, שמגדיל ומרומם את תלמידי הישיבות ומפאר את פירות ההדר של עולם התורה הגדל וצמח לאורם של גדולי ישראל וראשי הישיבות שליט"א'.



    0 תגובות