בניגוד לחוק: הרפורמים משתלטים על הכותל הדרומי

    איתי גדסי No Comments on בניגוד לחוק: הרפורמים משתלטים על הכותל הדרומי

    הרפורמים החלו לבצע עבודות בכותל הדרומי בניגוד לחוק ולמסורת היהודית במקום, במטרה להכשיר את המקום לפעילות התנועה הרפורמית בכותל הדרומי. ממרכז ליבה נמסר בתגובה: "נראה כי התנועות הרפורמיות בישראל הרימו את ראשן"

    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההשתלטות הרפורמית על הכותל: ביממה האחרונה, במסגרת מחטף ובניגוד לחוק, ביצעו ארגוני הרפורמים חיפוי עץ לרחבה הדרומית בכותל, כדי להכשיר את המקום להרחבת הפעילות הרפורמית ברחבת הכותל, בגיבוי ממשלתי, בניגוד להלכה ולמסורת היהודית ולמנהג המקום.

    כזכור, כבר לפני שנה וחצי, בחודש מרץ 2020, הוציא מהנדס העיר ירושלים צו מנהלי להפסקת העבודות במקום, וזאת לאחר שקבע בתום התייעצות משפטית כי מדובר בעבודות אסורות ולא חוקיות.

    מדובר בצעד שערורייתי ותקדימי ובניסיון לקבוע עובדות ובעלות במקום, בנכס בעל משמעות וערך היסטוריים לעם היהודי כולו.

    בתגובה נמסר ממרכז ליב״ה, המוביל את המאבק בניסיונות הרפורמיים להשיג שליטה בכותל המערבי כי "פעלנו להביא את התיעוד מעבריינות הבנייה לידיעתם של גופי האכיפה הרלוונטיים ואנחנו מצפים לטיפול מהיר ויעיל. לא יתכן שבאתר הקדוש ביותר לעם היהודי יוכל כל אחד לעשות מה שלבו חפץ".

    יצויין, כי מאז השבעת הממשלה הנוכחית בראשות נפתלי בנט – נראה כי התנועות הרפורמיות בישראל הרימו את ראשן, אם בשל הגיבוי שהן מקבלות ממשרדי הממשלה השונים ואם בעקבות מעמדו של ח"כ גלעד קריב, הנמנה על רבני התנועה ומנגד משמש בתפקיד יו"ר ועדת חוקה בכנסת.

    וברקע, המפלגות החרדיות והדתיות בכנסת, יהדות התורה, ש"ס והציונות הדתית חברו יחדיו לחזית אחידה נגד הרפורמים במטרה לבלום את ההשתלטות הרפורמית על קדשי ישראל.

    היום צפויים נציגי המפלגות להגיש שאילתות דחופות בנושא הפרובוקציה החמורה של ח"כ קריב שבוצעה בראש חודש ברחבת הכותל המערבי, שבמרכזה, נטל קריב ספר תורה ונכנס בליווי גברים נוספים לעזרת הנשים ברחבת הכותל המערבי, בניגוד לחוק המפורש בסוגיה.

    קודם לכן, בחודש אלול, קיימו התנועות הרפורמיות והקונסרבטיביות אירוע מוזיקאלי ברחבה הדרומית בכותל המערבי, בליווי "חזניות" ו"רבניות", תוך חילול המקום הקדוש ביותר לעם היהודי.



    0 תגובות