עימות סוער בין פעילי נתניהו לאדלשטיין: "אם יולי ינצח – זה חלום בלהות"

    אסתי פלד No Comments on עימות סוער בין פעילי נתניהו לאדלשטיין: "אם יולי ינצח – זה חלום בלהות"

    עימות סוער בין תומכיו של ראה"מ לשעבר נתניהו לתומכי אדלשטיין ב"מהדורה המרכזית" יממה לאחר ההכרזה של אדלשטיין כי יתמודד ראש בראש על הנהגת הליכוד. תומכי אדלשטיין: "כל אלו שברחו מהליכוד זה בגלל נתניהו". תומכי נתניהו: "הטיעונים של אדלשטיין הם ממש כמו של שמאל"

    צילום: פלאש 90
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יממה לאחר שח"כ יולי אדלשטיין פתח עימות חזיתי מול ראה"מ לשעבר ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו, ניתן האות לקרב הראשון והגלוי מול ראש המפלגה.

    הערב (שלישי) יהודה פרץ ומוטי אוחנה חברי 'הליכוד' הנחלקים בין מחנה נתניהו שמוביל את המפלגה לבין מחנה אדלשטיין שעדיין לא ברור מה גודלו. השניים התראיינו ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחסו לעימות הפוליטי הפנים מפלגתי.

    יהודה פרץ מתומכי אדלשטיין הסביר את מטרתו של אדלשטיין: "אני מבין את הרצון של יולי, הוא רק הקדים בעיתוי את שאר חבריו שרוצים להתמודד מול ביבי. ברגע שיבינו שהליכוד יישאר באופוזיציה – יקומו להתמודד מול נתניהו".

    מוטי אוחנה הנמנה על מחנה נתניהו השיב: "חלוק על יהודה. אדלשטיין לא רוצה בחירות כדי שהליכוד יחזור לשלטון, אלא כמו לפיד – להחרים את נתניהו. הרי גם אם הוא ייבחר, מרצ יכולים להחרים אותו, ואז מה? נביא מועמד נוסף? יולי משתמש בטיעונים של השמאל".

    פרץ פעיל הליכוד מאנשי אדלשטיין הבהיר כי "זכותו של כל אחד להתמודד. יולי מבין שהמדינה הולכת לאיבוד, אם נתניהו יישאר בראשות הליכוד. בגללו עכשיו אנחנו באופוזיציה, כל אנשי הימין כגון שקד, סער בנט וליברמן – ברחו מהליכוד בגללו' האשים פרץ.

    אבי אוחנה פעיל הליכוד מאנשי נתניהו  אמר, "אם יולי ינצח – זה חלום בלהות, בסוף נהיה כמו 'העבודה' אם 7 מנדטים, ברגע שכל הזמן נדיח את המנהיגים שלנו. אולי נקח את בן גביר לראשות ממשלה עם 4 מנדטים? דמוקרטיה זה שהמפלגה הגדולה ביותר שולטת".



    0 תגובות