כבוד עולמי: המרכז הרפואי בארץ שמדורג בין הטובים בעולם

    אתר קול חי No Comments on כבוד עולמי: המרכז הרפואי בארץ שמדורג בין הטובים בעולם

    המגזין האמריקאי היוקרתי Newsweek בחר במערך הקרדיולוגי ובמערך האונקולוגי – מכון שרת של המרכז הרפואי הדסה, לרשימת בתי החולים הטובים בעולם המתמחים בתחומי רפואה שונים, לשנת 2022, כבר שכמובן מביא כבוד למדינת ישראל | הפרטים המלאים

    בית חולים. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המגזין האמריקאי היוקרתי Newsweek בחר במערך הקרדיולוגי ובמערך האונקולוגי – מכון שרת של המרכז הרפואי הדסה, לרשימת בתי החולים הטובים בעולם המתמחים בתחומי רפואה שונים, לשנת 2022, כבר שכמובן מביא כבוד למדינת ישראל.

    המערך האונקולוגי בהדסה, הינו היחיד ממדינת ישראל שזכה להופיע ברשימה המכובדת. דו"ח דירוג בתי החולים שפרסם המגזין, מציג 250 בתי חולים מרחבי העולם עם המחלקות הטובות ביותר בקרדיולוגיה, אנדוקרינולוגיה ואונקולוגיה, בהתבסס על 22,000 המלצות של אלפי מומחים רפואיים. בנוסף להמלצות שנאספו, הרשימות אומתו על ידי ועדה עולמית של מומחים רפואיים בעלי שם.

    הדסה חולקת את הטבלה עם בתי חולים מובילים מרחבי העולם, כמו מאיו קליניק, קליבלנד קליניק, מאונט סיני וג'ון הופקינס האמריקאים, ומרכזים גדולים מאירופה, דרום אמריקה ועוד.

    פרופ' עופר אמיר, מנהל המערך הקרדיולוגי בהדסה: "הבחירה במערך הקרדיולוגי בהדסה משמחת ומשקפת פעילות ענפה בכל תחומי רפואת הלב, החל בטיפולים חדשניים, דרך מחקר פורץ דרך ועד להכשרת הדור הבא של קרדיולוגים מהארץ ומן העולם".



    0 תגובות