שר הביטחון: "מקדמים היערכות לכל התרחישים"

    קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון: "מקדמים היערכות לכל התרחישים"

    שר הביטחון בני גנץ סייר באוגדת עזה יחד עם סגן הרמטכ"ל האלוף הרצי הלוי, במהלך הסיור נערכה תצוגת תכלית בה נראתה מוכנות צה"ל לפעול בכל הזירות במבצעים עתידיים

    צילום: משרד הביטחון
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון בני גנץ סייר היום (שלישי) באוגדה 98 ביחד עם סגן הרמטכ"ל אלוף הרצי הלוי, מפקד פיקוד המרכז יהודה פוקס ומאו"ג 98 עופר וינטר. במסגרת הסיור קיבל שר הביטחון סקירה אודות התוכניות האופרטיביות, התקיים שיח עם מג"דים במילואים וכן תצוגת יכולות של האוגדה.

    בסיום הביקור אמר שר הביטחון: "אני מסיים ביקור באוגדה 98, ביחד עם סגן הרמטכ"ל, שבה בחנו את היכולות, ואת המוכנות למבצעים העתידיים שלנו בכל זירות הפעולה שיידרשו מאיתנו גם יכולות תמרון קרקעיות".

    שר הביטחון שיבח את היכולות שהוצגו בפניו, "התרשמתי מאוד מהמוכנות, מהנכונות של אנשי הסדיר והמילואים, ומהאמצעים החדשים שאנו מכינים לכל זירה תוך שילוב בין החילות. אנחנו ממשיכים לקדם את ההיערכות לכלל התרחישים".

    גנץ התייחס לתקרית הלילה ביצהר, "הלילה תקפו תושבים ישראלים לוחמי מג"ב. זוהי תקרית חמורה שלא תעבור לסדר היום ואני מבקש למסור את הגיבוי המלא שלי ללוחמים בשטח שמבצעים את משימתם למען שמירה על הביטחון והסדר עבור יהודים ופלסטינים כאחד. עם פתיחת עונת המסיק, אני מבהיר שננהג באפס סובלנות לכל גילוי אלימות למען ביטחון כלל תושבי האזור".

    בסיום דבריו אמר גנץ, "לצערי היו גם מקרים בודדים של חריגה של חיילי צה"ל מהפקודות. כל חריגה כזו מטופלת ומתוחקרת לעומק. אני סומך על חיילי ומפקדי צה"ל וכלל הכוחות שימשיכו למלא את משימתם המבצעית לפי ערכי צה"ל ובהתאם להנחיות".



    0 תגובות