גבהים של חסד: פינוי חולה קשה התבצע ע"י מנוף של כיבוי אש

    בנצי לייזרוביץ No Comments on גבהים של חסד: פינוי חולה קשה התבצע ע"י מנוף של כיבוי אש
    צילום: כבאות והצלה
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (שלישי) התקבלה קריאה במוקד כיבוי אש במחוז דרום על חולה במצב נשימתי קשה, שנמצא תיחת טיפול מד"א ונדרש להגיע לבית החולים תוך כדי הרדמה והנשמה.

    החולה שהה בקומה גבוהה ולכן היה קושי בפינוי דרך חדר המדרגות, בשל כך הוחלט להוציא למקום מנוף גבהים  של כיבוי האש ואת לוחמי היחידה לחילוצים מיוחדים של תחנת אילת.

    צוותי חילוץ מתחנת אילת שהגיעו למקום חברו לכוחות מד"א והחלו בגיבוש תוכנית פעולה לפינוי החולה שהיה במצב קשה, מורדם ומונשם על ידי פראמדיק. לוחמי האש מיקמו את מנוף הגבהים מתחת לבניין וביחד עם פראמדיק מד"א עלו לעבר הדירה תוך שהם מצויידים באלונקה ובאמצעי אבטחה.

    במקביל צוות נוסף ביחד עם צוות מד״א החלו בהכנת החולה לפינוי תוך שהם מקבעים אותו לאלונקה ופראמדיק מעניק לו טיפול מציל חיים ומנשים אותו. תוך זמן קצר פונה החולה מהדירה לעבר האמבולנס ומשם לבית החולים ״יוספטל״ בעיר.

    מכבאות והצלה דרום נמסר: תחנת כיבוי אש אילת פועלת בשיתוף פעולה הדוק ויום יומי עם כלל גופי החירום בעיר על מנת לספק את השירות הטוב ביותר לאזרח ולהציל חיים. ההיכרות האישית בין הגופים והמפגש היום יומי באירועי חירום, מגדילים בצורה ניכרת את היכולת לשרת את תושבי העיר ולהציל חיים.



    0 תגובות