ראש המוסד לשעבר: "במתקנים האיראניים יש פחות יכולות לעשות דברים מבעבר"

    נדב דוד 1 Comment on ראש המוסד לשעבר: "במתקנים האיראניים יש פחות יכולות לעשות דברים מבעבר"

    ראש המוסד לשעבר יוסי כהן מתבטא לראשונה מאז פרש מתפקידו, כי הדיווחים על איראן כי הא במצב טוב יותר בפרוייקט הגרעין – אינם נכונים. כהן הבהיר כי "אם איראן תחליט לקחת 'פנייה לא נכונה', ישראל תהיה חייבת להגיב"

    יוסי כהן בוועידה צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש המוסד לשעבר יוסי כהן שככל הנראה היה ראש המוסד הכי דומיננטי שהוביל מהלך רבים כנגד הגרעין האיראני, ביניהם הוצאת הארכיון הגרעין מטהרן, ועל פי פרסומים זרים חיסול אבי תוכנית הגרעין האיראני, מתבטא לראשונה כנגד הגורמים הביטחוניים שטענו כי איראן קרובה לייצור פצצת גרעין.

    כהן שמכיר את תוכנית הגרעין האירנית טוב יותר מכל גורם מודיעין אחר בעולם, אומר בכנס של הג'רוזלם פוסט כי "הטענה שאיראן במצב טוב יותר מבעבר – לידיעתי זו אמירה לא נכונה".

    על רקע הטיפול המאסיבי על ידי גורמים עלומים במתקני הגרעין אומר כהן כי "במתקנים האיראניים יש פחות יכולות לעשות דברים שהיו יכולים לעשות בעבר, ויש להם פחות תמיכה בינלאומית ממה שהיה להם בעבר" מציין ראש המוסד לשעבר.

    ראש המוסד לשעבר כהן הבהיר בדבריו, "ישראל תמיד תגן על עצמה בעצמה. אם איראן תחליט לקחת 'פנייה לא נכונה', ישראל תהיה חייבת להגיב. הסכם הגרעין יהיה חייב להיות מנוסח מחדש, ביותר מנושא אחד". את הדברים פרסמה טל שלו בוואלה.

    אפשר להעריך כי ככל הנראה, כי גורמים בין לאומיים ואמריקניים מעוניינים לתדרך כי איראן קרובה לגרעין האיראני, בכדי ליצור לחץ בדעת הקהל הישראלי לחזור להסכם הגרעין בכדי לעצור את הדהירה לפצצת הגרעין, שבפועל הפעולות שננקטו כנגד איראן עד עתה גזלו מהם יכולות קריטיות להגיע לפצצת גרעין.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יוסי כהן הוא אדם חכם וגם מכיר היטב את העסק… ומשום מה אני מאמינה לו יותר מאשר לבנט ולחבורת השקרנים שלו שמחפשים רק איך יותר ויותר לשקר…. יוסי כהן מלך הארץ!!!!!!