- רדיו קול חי - -

מינויים חדשים בהנהלת בנק מזרחי-טפחות

דירקטוריון מזרחי-טפחות בראשות משה וידמן, אישר את המלצת המנכ"ל משה לארי לבצע מינויים חדשים בהנהלת הבנק. הגב' שבי שמר תחליף את ישראל אנגל, שעבד בקבוצת מזרחי-טפחות 22 שנה, 17 מתוכן כמנהל החטיבה הקמעונאית; הגב' תרי ישכיל תתמנה במקומה של דינה נבות, שעמדה בראש החטיבה לשיווק ופרסום במשך כ-10 שנים.

שבי שמר, מנכ"לית בנק אגוד מזה שלוש שנים, תתמנה לסמנכ"לית ומנהלת החטיבה הקמעונאית בבנק, במקומו של ישראל אנגל שבהובלתו פעלו אלפי המנהלים והעובדים בחטיבה להבטיח, כי המותג טפחות ישמור על מעמדו המוביל בישראל בתחום המשכנתאות, תוך גידול בנתח השוק של הבנק.

תרי ישכיל מצטרפת להנהלת מזרחי-טפחות, לאחר שכיהנה בין השנים 2021-2017 כסמנכ"לית השיווק והשירות בחברת פרטנר. הגב' ישכיל תתמנה לסמנכ"לית ומנהלת החטיבה לשיווק, פרסום ופיתוח מוצרים בבנק, במקומה של דינה נבות שביקשה לפרוש לאחר כ-10 שנים בתפקיד.

בתקופת כהונתה כמנהלת החטיבה, הובילה הגב' נבות שורה של מהלכים שיווקיים ופרסומיים חדשניים, שחיזקו את תדמית הבנק ובידולו, וחידדו את תפיסת השירות הייחודית של מזרחי-טפחות, הדוגלת בשירות אישי ואנושי הנתמך במעטפת טכנולוגית.

מנכ"ל הבנק משה לארי ציין בפני חברי הדירקטוריון, כי הבחירה בשבי שמר ותרי ישכיל נעשתה על בסיס הרקורד המקצועי המרשים של שתיהן, והניסיון הרב שהן צברו במשך השנים, במגוון תפקידים.

יו"ר הדירקטוריון משה וידמן אמר, כי המהלך יזרים אנרגיה חדשה לשולחן ההנהלה ויסייע לבנק להתמודד בהצלחה, עם האתגרים הרבים הניצבים לפתחם של המערכת הבנקאית בכלל ומזרחי-טפחות בפרט.

היו"ר והמנכ"ל הודו בחום לישראל אנגל ודינה נבות, על תרומתם החשובה להצלחת הבנק.