ח"כ אשר: "בנט חצוף, זרק את הילדים שלנו מהמעונות וטוען שהוא דואג לנו?"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ אשר: "בנט חצוף, זרק את הילדים שלנו מהמעונות וטוען שהוא דואג לנו?"

    ח"כ יעקב אשר בריאיון ל"מהדורה המרכזית" ממליאת הכנסת, מסביר את ההתקפות הקשות כנגד ראה"מ בנט והבהיר כי לאור העבודה הקשה של החכי"ם החרדים מספר גזירות בוטלו. אשר חשף כי בהצעת המחליטים על הוועדה לאסון מירון, "אמרתי לגנץ וסער זו הצגה, ובאמת שינו את זה והכניסו שם גם את קרליץ"

    צילום: פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב אשר בראיון מהדיון הסוער הערב (שני) בכנסת ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והסביר את הקריאות הנסערות לעבר ראש הממשלה, לדבריו, "קראתי לבנט חצוף כי הוא באמת חצוף ורמאי, אחרי שהוא זרק את הילדים והנכדים שלנו מהמעונות רק בגלל שהם חרדים הוא טוען שהוא דואג לנו? זו נבזות" הטיח אשר.

    ח"כ יעקב אשר חשף בריאיון כי "בהצעת המחליטים הראשונה לוועדת החקירה לאסון מירון לא הייתה שום התייחסות לתיקון המצב בשטח, אמרתי לגנץ וסער זו הצגה, ובאמת שינו את זה והכניסו שם גם את קרליץ. אם אוזמן לוועדה אבוא ואגיד את דעתי שצריך להשקיע הרבה משאבים בהר מירון כדי לשרת את הציבור".

    אשר תקף בחריפות את התעללות הממשלה במשפחות הנספים: "הממשלה הזו מתנהגת בצביעות מול משפחות הרוגי מירון, אחרי שסחרו בדמם כדי לתקוף את הממשלה הקודמת הם לא מעבירים להן את הפיצויים שהבטיחו. הפילו את החוק שלי, אבל אני לא יעזוב אותם עד שזה יקרה".

    לטענת ח"כ אשר בזכות העבודה הקשה של החכי"ם החרדים מספר גזירות של משרד האוצר התבטלו: "חברי הכנסת החרדים הם החרוצים ביותר בכנסת, אנחנו יושבים בוועדות שעות על גבי שעות ופירקנו כבר המון מוקשים. מחמת עינא בישא לא ארחיב אבל כמה גזירות שיצאו ממגירות האוצר חזרו שוב למעמקי המגירות. זה כוח ההרתעה של אופוזיציה לוחמת".



    0 תגובות