מקלב הטיח את הכישלונות בבנט ואמר: "הכיפה הקטנה והדקה תעוף ברוח ותעלם"

    איתי גדסי No Comments on מקלב הטיח את הכישלונות בבנט ואמר: "הכיפה הקטנה והדקה תעוף ברוח ותעלם"

    בדיון 40 חתימות בהשתתפות ראש הממשלה בנט ויו"ר האופוזיציה, ח"כ אורי מקלב הטיח בראה"מ את כישלונותיו ואמר, "אני לא אדבר על 'ההצלחות המדיניות' שלך, על הפגישה המנומנמת עם נשיא ארה"ב או על הנאום שהוציא את דיבתנו רעה באו"ם". עוד הוסיף מקלב, "מעל הכל המס על לומדי התורה, מי שלומד תורה ישלם מס מענות גבוהה"

    אורי מקלב צילום: פלאש 90
    8:47
    25.04.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on צפו: שידור חי ממעמד ברכת הכהנים בכותל המערבי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דיון 40 חתימות בהשתתפות ראש הממשלה: ח"כ אורי מקלב שיזם את הדיון בהשתתפות ראש הממשלה תקף את ראש הממשלה ודרש תשובות לציבור.

    ח"כ מקלב פתח את נאומו ותקף את ראה"מ, "לפני שבוע עמדת כאן על הדוכן הזה ואמרת כי הציבור מתחיל להבין את ההיגיון שעומד מאחורי המלחמה בקרונה, פתח ח"כ מקלב וציטט את ראש הממשלה, על איזה הגיון אתה מדבר? תהה  מקלב.

    "על עשרות מיטות חסרות במחלקות לטיפול נמרץ? על אלף וחמש מאות נפטרים בגל הרביעי? מאז שנכנסת לתפקידך אומתו כחמש מאות אלף חולים חדשים, מעל למיליון בידודים. על איזה הצלחה דיברתך? על הכשל בנתב"ג שלא עצרתם את היבוא של הדלתא? על כך ששלחתם אלפי מבודדים בתחבורה הציבורית בכוונת תחילה ממטולה בצפון ועד אילת בדרום" הטיח מקלב.

    מקלב פנה לבנט ואמר, "אני לא יודע אם אתה זוכר אדוני ראש הממשלה אבל לפני כמה שנים היה לך קמפיין בחירות תחת הסיסמא 'לא מתנצלים', הופעת בקמפיין ושיחקת איך שאתה מתנצל על שפיכת כוס קפה או תאונה קלה, הזכיר מקלב לראש הממשלה והעיר כי הוא דווקא משחק לא רע. – "ממשלה אינה קמפיין בחירות ולא משחק, ממשלה אלו אזרחים שמגיע להם לקבל הסברים למה שאתם עושים".

    מקלב עקץ את בנט ואמר, "אני לא אדבר על 'ההצלחות המדיניות' שלך, על הפגישה המנומנמת עם נשיא ארה"ב או על הנאום שהוציא את דיבתנו רעה באו"ם. אני כן אדבר על מה שאמרת יהיה הורדת מחירים, אנשים עוצרים ברחוב ושואלים על מה אתה מדבר?, הצרכנים נכנסים לחנויות ורואים עליית מחירים, הציבור לא יכול להרשות לעצמו לרכוש מוצרים ואתה מדבר על עליית מחירים?, – מה הוא מס הגודש, מה הם מחירי החניה שעולים, מה הוא המס על השתיה הקלה? הטיח מקלב בראש הממשלה.

    בסיום דבריו סקר מקלב את מבול המיסים שהעמיסה הממשלה על כתפי האזרחים והוסיף, "מעל הכל המס על לומדי התורה, מי שלומד תורה ישלם מס מענות גבוהה, איזה הגיון כלכלי יש בזה לאותם הנשים שעובדות, שהם תורמות למשק, איזה תועלת כלכלית יש בזה? לזרוק אותם לעוני ולפגוע בפרנסה שלהם? אלפי המשפחות הללו דורשות ממך תשובות למה עשית להם את זה? מה חטאו ומה פשעו, אם היו עבריינים היה בסדר רק ללמוד תורה לא? שאל מקלב.

    "ויותר מכך אלו כל שבירת הערכים היהודים במדינה, בחקיקת חוקי כשרות, חוקי גיור הרצון שלכם לאפשר הקמת משפחה שלא על פי המסורת היהודית, רק בשבוע שעבר ראינו כיצד שר בממשלתך הורה לפתוח יחידות ממשלתיות בשבת, – הרקמה של צביון המדינה נפרמת, הכיפה הקטנה והדקה תעוף ברוח ותעלם" סיים מקלב את נאומו.

     



    0 תגובות