סער: "יש לנו הזדמנות לקבוע את עתיד הגולן לדורות"

    איתי גדסי No Comments on סער: "יש לנו הזדמנות לקבוע את עתיד הגולן לדורות"

    שר המשפטים גדעון סער בוועידת הגולן של מקור ראשון: "יש לנו הזדמנות לקבוע לדורי דורות את עתיד הגולן – כחלק בלתי נפרד ממדינת ישראל"

    צילום: אנצ׳ו גוש ג׳יני
    19:28
    24.04.24
    אבי יעקב 1 Comment on קוגל או נשק חם? הדרישות של הרב ברושויסברגר לגיוס בצה"ל • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר המשפטים גדעון סער השתתף בוועידת הגולן לכלכלה ופיתוח אזורי של מקור ראשון בשיתוף המועצה האזורית גולן והמועצה המקומית קצרין.

    השר סער אמר כי "לפני כארבעים שנה קיבלה הממשלה בראשות מנחם בגין החלטה היסטורית בנוגע לרמת הגולן. היום התפקיד של הממשלה הנוכחית לעשות את קפיצת המדרגה הבאה. ההתחייבויות הברורות של ראש הממשלה הן דבר חשוב ביותר ואני רוצה להודות על שיתוף הפעולה".

    "בלב ההסכם הקואליציוני של תקווה חדשה סוכם על סעיף קידום ותקצוב תכניות לאומיות וחיזוק פיתוח הצפון ובכלל זה: תכניות ייחודיות לפיתוח רמת הגולן והעיר קצרין שיעוגנו בהחלטות ממשלה. בימים אלה עובדים על מימוש ההתחייבויות הללו לביצוע בהחלטת הממשלה. זה אחד הדברים החשובים ביותר שיכולה הממשלה הזאת לעשות".

    "ההחלטה של הממשל הקודם בארה"ב להכיר בריבונותנו ברמת הגולן היא בעלת חשיבות מדיניות גבוהה ביותר, אבל יחד עם זאת תמיד האמנו שעתיד מדינת ישראל יקבע בשטח במעשים ובהתיישבות וזאת מלאכה שמוטלת עלינו".

    השר סער הוסיף וסיפר כי "אני משוחח הרבה על רמת הגולן עם שר הבינוי והשיכון זאב אלקין. יש מהלך עם מועצה מקומית קצרין של שיווק 1500 יחידות דיור כבר בינואר. יש לנו הזדמנות לקבוע לדורי דורות את עתיד הגולן כחלק בלתי נפרד ממדינת ישראל בפועל. חבל הארץ היפהפה הזה הוא ציונות ואיכות חיים ביחד. אנחנו נבחן בעשייה והיום אנחנו קובעים את הכיוון מתוך הבנת החשיבות הלאומית והציונית של רמת הגולן".



    0 תגובות