אלדן בתכנית ליסינג פרטי עם החזר קבוע לכל התקופה

    עפר גדנקן No Comments on אלדן בתכנית ליסינג פרטי עם החזר קבוע לכל התקופה

    אלדן, מהחברות המובילות בארץ בתחום הליסינג הפרטי, מאפשרת ללקוחותיה תשלום חודשי קבוע ללא הצמדה למדד, ובכך מאפשרת שקט נפשי לטווח ארוך עם אותו החזר קבוע לשלוש שנים. החברה מציעה תכניות ליסינג פרטי על מגוון רחב מאד של דגמי רכב מובילים, כולל רכבים חשמליים שהפכו לפופולריים מאד בתקופה האחרונה בישראל.

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת הרכב הוותיקה אלדן, הנחשבת לאחת החברות המובילות בישראל בתחום הליסינג הפרטי, שינתה את כללי המשחק המוכרים בתחום הרכב ומאפשרת ליסינג פרטי בסכום קבוע מראש שאינו צמוד למדד. בתקופה זו, כאשר החשש מאינפלציה גובר, מוצרים רבים עשויים להתייקר – משכנתאות, הלוואות ועסקאות ליסינג. גל ההתייקרויות נושא עמו גם חשש מתמיד מעלייה של המוצרים החיוניים, ולכן אלדן מציעה פתרון המספק שקט כלכלי לטווח ארוך: ליסינג פרטי בסכום ידוע מראש לכל התקופה.

    כחברת רכב ותיקה, אלדן מספקת שירותי ליסינג פרטיים המציעים טיפולים ותיקונים ואפשרות לרכב חלופי בתקופת התיקון הנדרשת. שירותי הליסינג כוללים מגוון רחב של שירותים מקיפים ושוטפים המעניקים רוגע לאורך תקופת הליסינג. כמו כן, כמי שעובדת עם מרבית היבואנים בישראל, אלדן מציעה ליסינג פרטי עם מגוון רחב במיוחד של רכבים, כולל רכבים חשמליים שהפכו לפופולריים מאד בתקופה האחרונה.

    הרכבים החשמליים צוברים תאוצה ורבים מעוניינים להחזיק רכב בעל הנעה חשמלית המציע חיסכון משמעותי בדלק ומאפשר נסיעה חלקה. רכבים אלה, כולל רכבי 'טסלה' שהגיעו לארץ רק לאחרונה, נראים כיום על הכבישים ואלדן צפויה לעבוד גם עם מותג הרכב החדש שהגיע ארצה. מלבד זאת, ניתן לבצע עסקת ליסינג פרטית על רכבים חשמליים ודגמים מהמותגים המובילים בעולם הרכב.



    0 תגובות