איך התזונה שלנו שומרת על ה…שיער?

    עפר גדנקן No Comments on איך התזונה שלנו שומרת על ה…שיער?

    היום ברור לכולנו, כי מה שנכנס לפה משפיע על המראה החיצוני שלנו, לא רק מבחינת המשקל אלא גם מבחינת מראה השיער.

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשירה מוגברת של השיער היא תופעה משמעותית שיכולה להיגרם כתוצאה מתופעות לוואי של תרופות, מצבי מתח מתמשכים, ומחלות שונות, אך במקרים רבים נשירת שיער נגרמת כתוצאה מחסר של ויטמינים ומינרלים, בעקבות תזונה לא מאוזנת או דיאטות למיניהן.

    מחקרים מוכחים כי חוסר איזון תזונתי עלול לגרום לחסר של וויטמינים ומינרלים שעלולים לגרום לנשירת שיער מוגברת ושיער שביר ודליל.

    הבשורות הטובות הן, שאפשר להקטין את היקף התופעה ולשפר את איכות ומראה השיער, באמצעות אורח חיים בריא ותוספי תזונה ייעודיים במידת הצורך.

    כמה טיפים והמלצות שיעזרו בהצמחת שיער ובשמירה על שיער בריא:

    שמירה על תזונה נכונה: שיער בריא הוא שיער שמקבל שפע של ויטמינים ומינרלים, כמו ביוטין, חומצה פנטותנית, אבץ וברזל. כדי להשיג את הוויטמינים והמינרלים האלו החיוניים לצמיחת השיער כדאי להרבות באכילת דגים, דגנים מלאים, אגוזים, זרעים, קטניות, שפע של ירקות ובמיוחד ירקות ירוקים, פירות שעשירים בוויטמינים, ביצים ומוצרי חלב דלי שומן.

    הימנעות מדיאטות כסאח: דיאטות מהירות, דלות ברכיבים תזונתיים, עלולות לגרום לנשירת שיער. אם בכל זאת יש לכן מגבלה תזונתית או שהחלטתן לבצע דיאטה, העשירו את התזונה בתוספי תזונה שמכילים ויטמינים ומינרלים החשובים לבריאות השיער וכך תוכלו להימנע מנשירת שיער.

    תכשירים למניעת נשירת שיער: חיזוק השיער ומניעה של נשירה יכולה להתבצע גם באמצעות תכשירי נוטרי-קוסמטיקה, שמזינים את השיער מבפנים ומספקים לו את אותם רכיבים החסרים בתזונה  והדרושים לצמיחת שיער בריא ושופע.

    התוכן מוגש באדיבות 'אלטמן בריאות' הפועלת שנים רבות במקצועיות ובאחריות על מנת לספק לכלל הציבור מגוון פתרונות בריאותיים אשר ישתלבו בשגרת החיים ויסייעו להיטיב עם הגוף במצבי חיים שונים ולאורך מעגל החיים.



    0 תגובות