ראה"מ ישתתף בדיון מיוחד בכנסת; מקלב: "נדרוש תשובות"

    איתי גדסי No Comments on ראה"מ ישתתף בדיון מיוחד בכנסת; מקלב: "נדרוש תשובות"

    ח"כ אורי מקלב החתים 40 חכי"ם מהאופוזיציה וראה"מ יחוייב להיות נוכח בדיון במליאה. מקלב אמר לקראת הדיון מחר: "נדרוש מראש הממשלה שיישר מבט לציבור ויתן תשובות על פגיעה בצביונה של המדינה והחקיקה האנטי דתית שעומדת לפתחנו"

    סגן השר אורי מקלב צילום: פלאש 90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חוזרים לשגרה: כמקובל בתקנון הכנסת, ראש הממשלה חייב להגיע לדיון במליאת הכנסת עליו חתומים 40 חכי"ם. ח"כ אורי מקלב החתים ארבעים חברי הכנסת מהאופוזיציה ואכן, מחר (שני) תתקיים במליאת הכנסת דיון מיוחד בהשתתפות ראש הממשלה במטרה להקשיב ולענות לטענות חברי הכנסת. בפעם האחרונה שהתקיים דיון על מחדלי הקורונה, ראש הממשלה בנט התפרץ על חברי האופוזיציה והדיון היה קשה במיוחד.

    יוזם הדיון ח"כ אורי מקלב אמר לקראת הדיון המיוחד: "לצערינו עד כה הממשלה הזו מתעלמת מהציבור והתקשורת מכסה על ראש הממשלה שאינו מספק את התשובות לציבור. דרשנו דיון ציבורי בהשתתפות ראש הממשלה ורתמנו ארבעים חברי כנסת לכך".

    מקלב הבהיר, "אנחנו נדרוש מחר יחד עם כל חברי הכנסת התייחסות ברורה לכל השאלות שלנו, למחדלי משבר הקרונה, למאות אלפי המאומתים ומאות הנפטרים, לתקציב הפוגעני והעלאת המיסים על האזרחים. נדרוש מראש הממשלה שיישר מבט לציבור ויתן תשובות על פגיעה בצביונה של המדינה והחקיקה האנטי דתית שעומדת לפתחנו".



    0 תגובות