ברמי לוי מסכמים בשמחה את חגי תשרי

    עפר גדנקן No Comments on ברמי לוי מסכמים בשמחה את חגי תשרי

    ברמי לוי מוכנים עם כל מה שצריך לשגרה ברוכה. במחיר הכי זול ומוצרי מזון באיכות ללא פשרות- ובכשרות הכי מהודרת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "אנחנו עושים הכל כדי להיטיב עם הצרכן וגם לשמור על הספק ועל היבואן. בסוף כולם, גם אני וגם הספקים חיים מהצרכנים. אם אני מיטיב עם הצרכן וגם הספק עוזר לי עם זה כולם מרוויחים. אני משנן את זה לכל הספקים שלי לחקלאים ולכולם". (רמי לוי, בעל הרשת)

    2 אתגרים מרכזיים נצבו בפני רשת 'רמי לוי' בשנה החולפת, הקורונה שהביאה ליוקר המחיה וערב שנת השמיטה. והם, כמו תמיד עמדו בכבוד ובהצלחה! מתוך חשיבה על הצרכן. מוצרים הכי טובים במחירים הכי משתלמים. סקר שהתפרסם בסוף הקיץ מעיד שבמבחן הטעימות רשת 'רמי לוי' קבלה מקום ראשון בפירות הקיץ הטעימים ויש לציין- שהפירות ב'רמי לוי' מובחרים במחרים ללא מתחרים. רמי לוי מספר ש "קיימת חברה בשוק של ענבים ששולטת על 75% מהשוק. המוצרים שלהם מאוד יקרים, אבל אני לא יכול לחייב אותה בכוח להוריד את המחיר מה עשיתי? ריכזתי חקלאים ומצאתי זן של ענבים שיכול להתחרות בהם וכך הרדנו את המחיר. כיום אני מוכר ענבי רמי לוי במחיר הרבה יותר זול מהמחיר המוצע בשוק. כך אני מיטיב עם החקלאים וגם עם הצרכן שלי"
    לקראת שנת השמיטה נערכו ברשת עם פירות וירקות בכשרות 'שארית ישראל' ו'הרב שניאור זלמן רווח'- ראש המכון ל'מצוות התלויות בארץ'. הפירות והירקות מגיעים במארז סגור לשמירת הטריות, וחתום- לשמירת הכשרות. בסניף מהדרין ביתר הפירות והירקות בכשרות 'מסורת השמיטה' בהשגחת הרב לנדא והרב רוזנבלט. ובסניף מהדרין כנפי נשרים ירושלים הפירות והירקות בהשגחת בד"ץ העדה החרדית.
    הסניפים ממוקמים ב: בני ברק: מבצע קדש 68, רחובות: מוטי קינד 1, בית שמש: קניון שער העיר, ירושלים:  בית הדפוס 13, דרך החורש 90 , כנפי נשרים 26- סניף מהדרין, טבריה: המברג 1 , מודיעין: צומת שילת, עפולה: חנקין יהושוע 14, פתח תקווה: הסיבים 37, אשדוד: היהלומים 9, ביתר עילית: החוזה מלובלין 2- סניף מהדרין

     



    0 תגובות