בן 16 נפטר מקורונה, הרוגים בתקיפה בסוריה | סיכום חדשות השבת

    אתר קול חי 2 Comment on בן 16 נפטר מקורונה, הרוגים בתקיפה בסוריה | סיכום חדשות השבת

    ועדת גולדברג אישרה את מינויו של ר' לראש השב"כ, בן 16 נפטר מקורונה לאחר שלקה בתסמונת לב נדירה ושני פעילים במיליציות איראניות נהרגו בתקיפה בנגד בסיס חיל האוויר הסורי בחומס | סיכום חדשות השבת

    גבול סוריה צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביום שישי: הוועדה המייעצת למינוי בכירים בשירות המדינה (ועדת גולדברג) אישרה את מינויו של ר' לראש שירות הביטחון הכללי. בהודעת הוועדה צויין כי "לאחר בדיקת המידע שהובא בפניה, לא מצאה הוועדה פגם בטוהר מידותיו של המועמד ר', ולא מצאה פגם מבחינת טוהר המידות בשיקולים שעמדו בבסיס ההחלטה למנותו". לאחר האישור הסופי בממשלה למינוי, יותר לפרסום שמו של ר'.

    תקיפה בסוריהכוחות אוויריים תקפו בליל שבת את בסיס חיל האוויר הסורי בחומס. בתקיפה, אותה ייחסו בסוריה לישראל – נהרגו שני פעילים במיליציות איראניות ושישה חיילים סורים נפצעו. בנוסף, על פי הדיווחים הסוריים, נגרם נזק לרכוש. בסוריה טוענים כי התקיפה בוצעה מאזור א-תנף, גבול ירדן.

    בן 16 נפטר מקורונה: עדן ג'מאל פאיומי, בן ה-16 מג'לגוליה נפטר במהלך השבת לאחר שנדבק בקורונה, לא היה מחוסן ולקה בתסמונת לב נדירה בשם פימס, אותה מפתחים לעיתים נדירות ילדים שהחלימו מקורונה. במקביל, חלה החמרה במצבה של פעוטה בת חצי שנה שלוקה אף היא באותה תסמונת.

    מתקפה על שרת החינוך: על רקע ההחלטה לפטור מבידוד ילדים בערים ירוקות, גורמים במשרד הבריאות תוקפים בחריפות את שרת החינוך, יפעת שאשא ביטון ומכנים אותה מכחישת קורונה. "מוטב שתעסוק בסגירת הפערים החינוכיים, כי נתוני הבגרות שפורסמו אתמול אינם מעודדים", אמרו הגורמים בציטוט שפרסמה העיתונאית דפנה ליאל בערוץ 12.

    לבנון: במדינה הנתונה במשבר כלכלי קשה ומתמשך זה מספר חודשים מדווחים על קריסה מוחלטת של רשת החשמל בכל המדינה, בעקבות מחסור בדלק. על פי הדיווחים, הפסקת החשמל צפויה להסתיים רק בעוד מספר ימים.

    עודה נגד התכנית למיגור הפשיעה: יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה התייחס לתכנית למיגור הפשיעה בחברה הערבית שהוצגה למפכ"ל המשטרה וכינה אותה "אומללה". לדבריו "אומרים שרק תוך עשור ייראו תוצאות במאבק למיגור האלימות בחברה הערבית", כך עודה בריאיון לערוץ 12. עוד אמר עודה בריאיון: "יש חברי כנסת מהחברה הערבית שמכרו את כל הערכים, כמו מנסור עבאס. לעבאס אין מצפון, רצה ללכת עם נתניהו שהסית נגדנו".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אני מאמין לאבא יותר מאשר למשרד הבריאות (האבא אמר שלא היתה לו קורונה) זה אחרי כמה מקרים מקרוב שראיתי שאמרו מת מקורונה – וכך רשמו סיבת הפטירה אבל הבן אדם בכלל מת מדברים אחרים.. הנה כמה מהמקרים:
      1. אדם בן 70 מהבית כנסת שלנו עם ניוון שרירים 50 שנה אבל ב"ה חי ואוכל בריא.. היתה לו התפרצות של הניוון ונפטר. אשתו מתסכלת בסיבת הפטירה רשמו קורונה… היא נלחמה מולם על כך שהם משקרים..
      2. אדם שלקה בדום לב לקחו אותו לבית חולים והחתן שלו רואה שהם רושמים סיבת המוות קורונה… הוא כמובן התקומם על כך.
      3. אשה שבעלה נפטר מסרטן ובאו מד"א לפנות את הגופה וביקשו ממנה לחתום שמת מקורונה.. היא כעסה עליהם.. והם הציעו לה כסף כדי שתחתום.. היא לא הסכימה הם עזבו את הבית מבלי לפנות את הגופה..

      עם כאלה שקרנים מי מאמין למה שהם מספרים
      מדובר בחבורת פושעים שצריכים ללכת לכלא.