ח"כ מעוז הטיח במנכ"ל הרבנות: "את מי אתה מייצג, את כהנא או את הרבנים?"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ מעוז הטיח במנכ"ל הרבנות: "את מי אתה מייצג, את כהנא או את הרבנים?"

    הרפורמה להרס הכשרות: ח"כ אבי מעוז הטיח במהלך הדיונים בוועדה במנכ"ל הרבנות הראשית הראל גולדברג, את מי אתה מייצג? את הרבנים הראשיים או את השר כהנא? שמתנגד לעמדת רבני ישראל. לטענת מעוז גולדברג כלל לא טורח לייצג את עמדת הרבנים אלה מסייע ליו"ר הוועדה לקדם את החוק להרס הכשרות

    את מי אתה מייצג? הראל גולדברג צילום: דוברות הרבנות הראשית
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערת הרפורמה להרס הכשרות: הדיונים בכנסת על הרפורמה נראים כסגורים מראש, חברי הוועדה מהקואליציה כלל לא טורחים לשמוע את חברי הכנסת מהאופוזיציה שהכשרות נוגעת אליהם לחיי היום יום, אל מול רוב חברי הקואליציה שהכשרות כלל לא נוגעת אליהם.

    בהמשך לדיונים כעת בכנסת, יו"ר מפלגת נעם, חה"כ אבי מעוז, משתתף כעת בדיונים ברפורמת הכשרות בוועדה למיזמי תשתית לאומיים מיוחדים ושירותי דת יהודיים, במהלך הדיון שאל חה"כ מעוז את מ"מ מנכ"ל הרבנות הראשית עו"ד הראל גולדברג, את מי הוא מייצג את הרבנים הראשים או את השר כהנא?

    זאת לאור ההתנהלות החריגה של מנכ"ל הרבנות בוועדה, אשר מסייע במהלך הדיונים ליו"ר הוועדה יוליה מלינובסקי לקדם את רפורמת הכשרות של השר כהנא. לטענת ח"כ מעוז.

    נזכיר כי עו"ד גולדברג, משמש כמ"מ מנכ"ל הרבנות, וזאת עד למינוי מנכ"ל קבוע. את גולדברג מינה השר כהנא לתפקיד לפני מספר חודשים. גולדברג שימש עד למינויו כמ"מ המנכ"ל, כיועץ המשפטי של הרבנות הראשית לישראל.



    0 תגובות