ח"כ אשר בדיון על האכיפה הבררנית מול החרדים: "ליברמן האמיץ נעלם"

    אבי רבינא No Comments on ח"כ אשר בדיון על האכיפה הבררנית מול החרדים: "ליברמן האמיץ נעלם"

    ח"כ יעקב אשר זעק בדיון במליאת הכנסת על אלימות המשטרה והאפליה, שאל את ח"כ עבאס בדיון, "אם היה עומד כאן שר בממשלה ודורש 'לסגור את כפר קאסם עד שפראי האדם ייתפסו' מה היית אומר?! לא היית שותק לו" | צפו

    צילום: פלאש 90
    8:47
    25.04.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on צפו: שידור חי ממעמד ברכת הכהנים בכותל המערבי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הכנסת קיימה הערב (רביעי) דיון דחוף לבקשת החכי"ם מעוז, אשר, בוסו וקרעי שטענו כי המשטרה נוקטת איפה ואיפה מול החרדים, כשבעוד באירוע תקיפת השוטרים בכפר קאסם בשבוע שעבר המשטרה נזהרה מכניסה מאסיבית לעיר.

    מנגד כזכור כשמכונית של בלשי משטרה הותקפה בבני ברק, המשטרה נכנסה באותו ערב בכוחות גדולים, תוך זריקת רימוני הלם באזורים נרחבים בעיר דבר שגרם לבהלה רבה ולזעם בקרב התושבים שמחו על העונש הקולקטיבי והבלתי נסבל לכלל תושבי העיר.

    ח"כ יעקב אשר עלה לדוכן במהלך הדיון ובחר לפנות בשאלה ישירה למנסור עבאס שניהל את הישיבה באותה עת: "אם היה עומד כאן שר בממשלה ודורש 'לסגור את כפר קאסם עד שפראי האדם ייתפסו' מה היית אומר?! לא היית שותק לו" אמר אשר לעבאס.

    "אבל את הציטוט הזה אמר ליברמן אמר על בני ברק תוך כדי שרימוני המשטרה התפוצצו במסע נקם פראי וחסר אבחנה נגד כל תושבי העיר. אנחנו גינינו את התוקפים באופן נחרץ, אך המשטרה השתוללה ללא אבחנה ברימוני הלם ורימוני עשן שגרמו סבל נורא לכל העיר" סיפר אשר.

    ח"כ אשר זעק בדיון: "אותו ליברמן, האמיץ הגדול, היום הוא שותק, הוא נעלם. ברור לך" אמר אשר לעבאס, "שאם ליברמן לא היה חבר אתך בקואליציה הוא היה אומר עליך דברים חמורים פי כמה, הרי בעבר הוא עשה בלגן שלם כי מזכירות הכנסת שיבצה את המקום שלו ליד איימן עודה. אבל עכשיו הוא שותק. זו צביעות" הטיח אשר.

    בדבריו תקף אשר גם את התקשורת ש"הדליקה להבות נגד בני ברק". הוא טען כי "אם בבני ברק הייתה פועלת מיליציה חרדית מטעם יהדות התורה או מועצת גדולי התורה, התקשורת הייתה עושה מאתנו קציצות, אבל עכשיו הכל עובר בשקט כי אסור להפריע לקואליציית השינוי" אמר אשר.



    0 תגובות