בתו של הרב אדרת ז"ל בריאיון מצרר: אמא אמרה לאם הבחור: "הכל נקבע בראש השנה"

    אסתי פלד 3 Comment on בתו של הרב אדרת ז"ל בריאיון מצרר: אמא אמרה לאם הבחור: "הכל נקבע בראש השנה"

    בתו של הרב אברהם אדרת ז"ל מרבני ישיבת "נתיבות עולם" שנהרג לאחר שנפגע מקורקינט חשמלי, בשיחה מצמררת ומלאת אמונה ל"מהדורה המרכזית" מבהירה הבת בשם אמא כי אינם מתכוונים לתבוע את הבחור, "אני לא כועסת עליו, אנחנו יודעים שזה נקבע בראש השנה". הבת סיפרה על אביה הגדול: "תמיד רצה לקדש שם שמיים" ומתי הבהיר שיעזוב את הישיבה?

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פטירתו הטראגית של הרב אברהם אריה אדרת ז"ל מרבני ישיבת "נתיבות עולם" המתגורר בקריית הרצוג בני ברק, לאחר שנפצע בתאונת קורקינט, הביאה לסערה בציבור החרדי וחשיבה מחדש על השימוש בקורקינט החשמלי במגזר, לאור סכנת שפיכות הדמים.

    הגברת אתי רוזנצוויג, בתו של הרב אדרת שנהרג לפני שלושה ימים בתאונה מקורקינט בב"ב התראיינה הערב ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן, בפתח הריאיון אמרה כי "הייתה לי התלבטות גדולה האם לדבר אנחנו פשוט עדיין בהלם, מה הרב היה רוצה? שאדבר או שלא, דודה שלי אמרה לי שאבא לא היה רוצה, אבל תדברי כי זה יעשה קידוש שם שמיים".

    על הפגוע אמרה הבת בשם אמה בכאב רב ובתעצומות נפש גדולה, "אין לנו שיקול לתבוע את הבחור, על אף שהוא מעל גיל 18. אני לא כועסת עליו, אנחנו יודעים שזה נקבע בראש השנה. זה מלמד על החינוך שקיבלנו מאבא, שתמיד רצה רק לקדש שם שמיים".

    ר"י נתיבות עולם הספיד אותו היום: "היה לך סולם, שידעת לעלות ולרדת לפי גובה המטרה". אבא היה נוסע משמחת תורה על היום נץ לכותל, ולחזור ללמד בישיבה עד הערב.

     

     

    עו"ד בנימין ארביב שוחח ב"מהדורה המרכזית" על העניין החוקי בשימוש בקורקינט החשמלי והאחריות של המשתמשים בו:

    צילום: פלאש 90


    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      מזעזע!
      הרב אדרת באמת קידש שם שמים

    2. 2

      ידוע הוא שצעירים באופניים חשמליים ובקורקינטים חשמליים נוסעים על מדרכות בין אנשים, גם מדרכות עמוסות, גם מרכזי קניות פותחים עמוסים לקוחות (קניון רמות למשל), ונוסעים מהר בין אנשים ובולמים ברגע האחרון לפני שדורסים. לא פעם אני מודע לקיומם רק בגלל שאני שומע חריקת בלמים מאחורי.
      לקדש שם שמים כל אחת ואחד אומרים בקלילות.אבל אולי לקדש שם שמים זה דווקא לתבוע את הרוצח על גלגלים, לעשות ממנו מקרה לדוגמה?
      משפחה פחדנית הרגע הרגו לכם את האבא ואתם לא עושים כלום.

      1. קוראים לזה בעברית משפחה בעלת אמונה לא פחדנית. שינוי קטן בשפה…
        ומי שחושב שאם יעשו מזה עסק הבעיה תיפתר קוראים לזה בעברית: נאיביות או תמימות הזול מביניהם.
        אם אתה קורא לעצמך אדם מאמין, תאמין שהרב אדרת הקדוש היה נפטר בכל דרך אחרת, החל מקורונה ועד מיתות משונות אחרות.
        זה שלא ידוע לך למה ה' בחר דווקא בבחור המסכן הזה להיות הגורם למוות שלו, לא אומר שאתה יודע הכל. צא מהסרט הזה…