רבני הציונות הדתית לשר כהנא: "בחרת להטיל דופי בכל רבני ישראל"

    אבי רבינא No Comments on רבני הציונות הדתית לשר כהנא: "בחרת להטיל דופי בכל רבני ישראל"

    רבנים בציונות הדתית ומנהלי מחלקות כשרות שיגרו מכתב זועם לשר הדתות מתן כהנא, לאחר שבדיון על רפורמת הכשרות שנפסלה על הסף ע"י כל רבני ישראל אמר השר כי התנגדות הרבנים "נובעת משיקולים שאינם קשורים לכשרות". במכתב שואלים הרבנים האם הרב יעקב אריאל לדוגמא התנגדותו נובעת משיקולים זרים? הרבנים קוראים לשר להתנצל על דבריו ולחזור בו מהרפורמה המסוכנת

    מתן כהנא צילום: פלאש 90
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רבנים מהציונות הדתית ומנהלי מחלקות כשרות שיגרו היום (רביעי) מכתב לשר הדתות מתן כהנא לאחר שדיבר סרה כנגד רבני ישראל לאחר שאמר בוועדה שדנה ברפורמת הכשרות כי התנגדותם של רבני ישראל "נובעת משיקולים שאינם קשורים לכשרות".

    במכתב כותבים הרבנים לשר כהנא, "במהלך החודשים האחרונים ציינת שוב ושוב כי אתה פועל בשם תפיסת הציונות הדתית. עשרות רבני ערים ויישובים, רבני אזורים, ומועצות מקומיות מהציונות הדתית פנו אליך בבקשה לעצור ולקים דיון מעמיק עם הרבנות הראשית ושלוחיה על מנת לגבש תוכנית שבאמת תתקן ותשפר ולא תהרוס ותרסק את הכשרות".

    הרבנים ומוסיפים בכאב כי "למרבה הצער במקום לעצור את הדיון המתקש והבסיסי ביותר בנושא הנוגע לכל אחד ואחד מאזרחי המדינה אתה עדיין בוחר לדהור להעברת התוכנית במחטף בחוק ההסדרים".

    הרבנים מוחים על דבריו של השר וכותבים, "אך אם לא די בכך כעת בחרת גם להטיל דופי בכל רבני ישראל ובכללם גם ברבני הציונות הדתית שפנו אליך, ולהאשימם ב"שיקולים שאינם קשורים לכשרות".



    0 תגובות