רבה של פ"ת על רפורמת הכשרות: "אין דיון ענייני עם עולם הרבנות"

    מהדורת הבוקר No Comments on רבה של פ"ת על רפורמת הכשרות: "אין דיון ענייני עם עולם הרבנות"

    רבה של פתח תקווה, הרב מיכה הלוי בשיחה עם קול חי: "מתן כהנא מזכיר כל הזמן שמות של ארבעה רבנים שעמם הוא מתייעץ. אחד מהם מכחיש, השני מתעסק בכשרות בגוף שלא הצליח להתרומם. זה מה שיקרה עם הרפורמה, במידה וכל עולם הרבנות לא ישתף פעולה עם הכשרות הפוליטית של כהנא"

    רב העיר, הגאון הרב מיכה הלוי צילום: יעקב נחומי, פלאש 90
    18:20
    16.04.24
    צבי טסלר No Comments on קרן הפיצויים פותחת הכסף: בדקו, אולי גם אתם זכאים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

    רבה של פתח תקווה, הרב מיכה הלוי תוקף את השר לשירותי דת, על רקע רפורמת הכשרות אותה מקדם השר: "יהיו גופים פרטיים שאולי בראשם יעמדו רבנים, אבל הרבנים הופכים להיות חלק מגוף פרטי עסקי (תחרותי), מה שיגרום לאיבוד שיקול הדעת בענייני בכשרות. במקום זיקת משגיח-מושגח שעליה מדברים היום – עכשיו יש פה זיקה של הרבנים בשיקול הדעת להוריד כשרות".

    בראיון למהדורת הבוקר כאן ב'קול חי' מוסיף רבה של פתח תקווה: "מתן כהנא לא מקיים דיון ענייני עם עולם הרבנות על רפורמת הכשרות ולא מאפשר לגורמי מקצוע ברבנות להביע את דעתם. אין הקשבה ואין דיון. זה לא משא ומתן, זה מתן ללא משא".

    עוד אמר הרב בראיון: "מתן כהנא מזכיר כל הזמן שמות של ארבעה רבנים שעמם הוא מתייעץ. אחד מהם מכחיש, השני מתעסק בכשרות בגוף שלא הצליח להתרומם. זה מה שיקרה עם הרפורמה, במידה וכל עולם הרבנות לא ישתף פעולה עם הכשרות הפוליטית של כהנא".



    0 תגובות