אייכלר: "כהנא בא ומנתץ את כל אלילי הציונות הדתית"

    איתי גדסי No Comments on אייכלר: "כהנא בא ומנתץ את כל אלילי הציונות הדתית"

    ח"כ ישראל אייכלר תקף בחריפות את הרפורמות להרס היהדות בארץ הקודש שמוביל שר הדתות מתן כהנא בעידודם של ליברמן ומירב מיכאלי

    ישראל אייכלר צילום: פלאש 90
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרס היהדות בארץ הקודש: לאחר החשיפה על הרפורמה בגיור שתביא להכרה בנישואים אזרחיים, כפי שאמר שר הדתות מתן כהנא כי אי אפשר לכפות על אנשים להתחתן ברבנות. נמצא דרכים איך לעשות את זה". יו"ר העבודה השרה מירב מיכאלי כתבה בתגובה, "צעד אחר צעד, אנחנו משכנעות ומשכנעים בדרך הצודקת שלנו. עכשיו במאבק הדרמטי על נישואים אזרחיים, מאבק שאני מנהלת עוד הרבה לפני ימי בכנסת, מאבק שמפלגת העבודה מובילה. אחרי המהפכה בכשרות, זו חייבת להיות המהפכה הבאה".

    ח"כ ישראל אייכלר הגיב על הרפורמה בתחום הנישואין ואמר: "הרפורמות של כהנא לא יפילו שערה אחת של היהדות החרדית שתמשיך לדבוק ביהדות לדורי דורות. הציבור החרדי ימשיך לקיים את תורת ה' ללא פשרות ולא משנה מי ישלוט במדינה לפיד וכהנא או חכם מנסור עבאס או שלשתם יחד".

    אייכלר הבהיר כי "מי שצריך לדאוג הם נאמני הציונות הדתית שכהנא הורס להם את כל יסודות הקיום הרעיוני של המזרחי. רבני המזרחי חשבו לתומם שעל ידי הרבנות הראשית והסטטוס קוו אפשר לקיים שניהם, מדינה יהודית ומשטר חילוני. בא כהנא ומנתץ את כל אלילי הציונות הדתית והופך את מדינת בנט כהנא ומנסור עבאס, למדינה רפורמית אנטי יהודית".

    אייכלר תקף את אנשי הציונות הדתית מימינה ואמר, "מי ינוד לכם מייסדי המזרחי, מפני השוד והשבר. הציבור החרדי אינו שמח לאידם של הציונים הדתיים, אל מול הקריסה הטוטאלית ומחיקת ערכי הציונות הדתית, בידי פרי גידוליהם. כי אנשים אחים אנחנו".

     



    0 תגובות