הרמטכ"ל: "בזכות מודיעין איכותי, אנו יודעים לא מעט על המתחולל באיראן"

    קובי פינקלר No Comments on הרמטכ"ל: "בזכות מודיעין איכותי, אנו יודעים לא מעט על המתחולל באיראן"

    הרמטכ"ל אביב כוכבי נשא נאום בטקס חילופי ראש אמ"ן, בדבריו התייחס בהרחבה לאיום האיראני והבהיר, "המבצעים להשמדת היכולות האיראניות ימשכו – בכל זירה ובכל עת, והתכניות המבצעיות כנגד תכנית הגרעין של איראן ימשיכו"

    הרמטכ"ל אביב כוכבי צילום: פלאש90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרמטכ"ל אביב כוכבי נשא היום (שלישי) נאום בטקס חילופי הפיקוד של ראש אמ"ן היוצא תמיר היימן, הרמטכ"ל התייחס למאבק בגרעין האיראני ושיבח את חיל המודיעין הישראלי ואמר, "אין צבא בעולם שיש לו מודיעין כזה, אין יחידות לוחמות שיש להן עושר מודיעיני כזה, ואין תמרון והגנה שנהנים מיכולות בסדר גודל כזה".

    הרמטכ"ל ציין את היכולות הישראליות אך לא פירט, "בזכות מודיעין איכותי, צה"ל וקהילת המודיעין, יודעים לא מעט על המתחולל באיראן, ובזכות המודיעין הרלוונטי, צה"ל וקהילת המודיעין פועלים נגד ההתבססות האיראנית בכל רחבי המזרח התיכון".

    כוכבי שיגר מסר ברור להנהגה האיראנית ואמר, "המבצעים להשמדת היכולות האיראניות ימשכו – בכל זירה ובכל עת, והתכניות המבצעיות כנגד תכנית הגרעין של איראן ימשיכו להתפתח ולהשתכלל".

    ראש אמ"ן היוצא תמיר היימן התייחס לאיום האיראני ואמר, "האתגר האיראני מאתגר הן בהיבט בהתפתחות המדאיגה בתחום הגרעין והן בהשפעות האזוריות ביכולות הטק"ק והכטב"ם".

    היימן הסביר כי "איראן מהווה מקור העוצמה של המערכות שמולנו – היא המממנת, היא המחממת, היא המדרבנת. על אף שמדובר בשלטון טוטליטרי לא צודק, העושק את אזרחיו וסופו ליפול – הוא לעת עתה יציב. ההיסטוריה מלמדת אותנו מה סופם של משטרים אפילם שכאלו. עלינו להמשיך לפעול על מנת להאיץ תהליכים שסביר שיתרחשו בעתיד" הבהיר היימן.



    0 תגובות