בניין הפנימייה של ישיבת מאור התלמוד פונה מחשש לקריסה

    אבי רבינא No Comments on בניין הפנימייה של ישיבת מאור התלמוד פונה מחשש לקריסה

    בישיבה אומרים כי בחסדי שמים נמנע אסון גדול שהיה עשוי להתרחש חלילה, לו היה נפתח הזמן כרגיל ללא גילוי הסדקים. עם פתיחת הזמן, בחורי הישיבה ישהו בפנימייה החדשה הסמוכה ויצוטפפו שם על לחיזוק מבנה הפנימייה, שצפוי לארוך כמה חודשים

    ישיבה. אילוסטרציה צילום: פלאש90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יומיים לפני פתיחת הזמן: בניין פנימיית ישיבת 'מאור התלמוד' בעיר רחובות המאכלס בימי שגרה 150 בחורים, פונה מחשש לקריסה. צוות הישיבה דיווח לעירייה על טיח שנופל מהתקרה במבנה הישיבה, ששימש בעבר כבית יולדות. כמו כן, נמצאו סדקים וקילופים משמעותיים בתקרה. מהנדס פרטי שהוזמן על ידי צוות הישיבה לבדוק את המקום, קבע כי קיימת סכנת קריסה מיידית ואין להשתמש במבנה עד לחיזוקו.

    בישיבה אומרים כי בחסדי שמים נמנע אסון גדול שהיה עשוי להתרחש חלילה, לו היה נפתח הזמן כרגיל ללא גילוי הסדקים. עם פתיחת הזמן, בחורי הישיבה ישהו בפנימייה החדשה הסמוכה ויצוטפפו שם על לחיזוק מבנה הפנימייה, שצפוי לארוך כמה חודשים.

    בעיריית רחובות מסרו: "מבירור מול הנהלת הישיבה עולה כי ההנהלה זיהתה סדק בבניין ובאופן מיידי נקרא מהנדס לשטח כדי לבדוק את הנושא. לא פונו תלמידים מהישיבה מאחר והם בחופש עד לראש חודש חשוון. כמו כן נבקש לציין כי המבנה הוא מבנה פרטי ולא ציבורי ולכן הנושא נבדק ע"י הנהלת הישיבה מול מהנדס באופן עצמאי".

    בתוך כך, בניין משולב של מגורים ומסחר בקריית אתא פונה היום אף הוא, על ידי צוות כבאות והצלה בשל סדקים שהתגלו במבנה וחשש לקריסתו.

    צוות כבאות והצלה שהגיע למקום ביצע סריקה ודיווח על סדקים רבים בבניין. מפקד המשמרת רב רשף בני זכרייב הורה על פינוי והזמין את מהנדס העיר למקום להמשך טיפול. הצוותים פינו את ששת דירות המגורים מדיירים ואת העסקים בזריזות ובזהירות. במקום מתקיימת הערכת מצב מצב של הרשות המקומית גורמי המקצוע ומשטרת ישראל להמשך הטיפול באירוע.



    0 תגובות