אושר מינויו של אלעד טנא לתפקיד ראש מערך ההסברה הלאומי

איתי גדסי No Comments on אושר מינויו של אלעד טנא לתפקיד ראש מערך ההסברה הלאומי

בנט: "נשקם את מערך ההסברה, ביחד עם משרד החוץ, בהובלת ידידי שר החוץ וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד, שכבר מזמן פועל בנושא. אנחנו נוודא שאנחנו מוכנים לספר את הסיפור שלנו לעולם, בשגרה וגם חלילה בחירום"

צילום: קובי גדעון / לע"מ
22:46
23.04.24
הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הממשלה אישרה היום (שלישי) את מינויו של אלעד טנא לתפקיד ראש מערך ההסברה הלאומי. טנא ייכנס לתפקידו ביום ראשון, 17 באוקטובר 2021, י"א בחשוון תשפ"ב.

ראש הממשלה, נפתלי בנט התייחס למינוי בדבריו בפתח ישיבת הממשלה: "רק לפני כמה חודשים, במבצע שומר החומות, קיבלנו תזכורת כואבת לוואקום בנושא ההסברה הלאומית. ביקורת בלתי נתפסת על מדינת ישראל, כשמולנו חבורת טרוריסטים, אשר היא זו שירתה טילים על ירושלים ועל תל אביב".

"יש דברים שאי אפשר לשנות, כמו חוסר ההוגנות הבסיסי כלפינו במקומות מסוימים. זה נכון, זה קיים, אבל יש קרבות שאפשר לנצח בהם. במבצע האחרון אני חושב שאין ישראלי שלא ישב מתוסכל בבית מהעובדה שכל השונאים שלנו שיחקו פשוט מול שער ריק. לא נעשה כמעט כלום.

אנחנו נשקם את מערך ההסברה, ביחד עם משרד החוץ, בהובלת ידידי שר החוץ וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד, שכבר מזמן פועל בנושא. אנחנו נוודא שאנחנו מוכנים לספר את הסיפור שלנו לעולם, בשגרה וגם חלילה בחירום".



0 תגובות