השר עיסאווי פריג': "באנו להשאיר את תוכנית 2 המדינות על השולחן"

    אסתי פלד No Comments on השר עיסאווי פריג': "באנו להשאיר את תוכנית 2 המדינות על השולחן"

    השר לשיתוף פעולה אזורי עיסאווי פריג' בריאיון ל"מהשורה המרכזית" מסביר את מטרת הפגישה עם אבו מאזן שעוררה סערה והאם המאבק של הממשלה בקורונה מוצלח?

    צילום: פלאש 90
    9:11
    29.03.24
    אתר קול חי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ל'-ל"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע הביקור של מרצ ברמאללה שלאחריו התעוררה סערה רבתית במערכת הפוליטית, השר לשיתוף פעולה אזורי עיסאווי פריג' שהשתתף בפגישה עם אבן מאזן בריאיון הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן הסביר את מטרת הפגישה, "מטרת הפגישה אמש עם אבו מאזן ברורה – להשאיר את פתרון 2 המדינות על השולחן".

    השר הבהיר כי "אמנם סיכמנו בממשלה שלא להחליט על נושאים שנויים במחלוקת, ולא כל מה שאני רוצה אני מקבל, אבל לא סיכמנו שלא לדבר על כך. חובה לשמור עם הרש"פ על קשר, ושנים רק ברחנו מאחריות" אמר פריג'.

    פריג' הגן על ראש הממשלה במאבק בקורונה ואמר, "מגיעה מילת עידוד לבנט ולשר הבריאות על הטיפול ב'מגיפת הדלתא'. התחלואה בכיוון של ירידה, תקציב המדינה זורם, והכול יותר טוב לעומת שנה שעברה. חסכנו עשרות מיליוני שקלים שלא נתנו לבטלנים, ולא אמרנו להם "יאללה, קחו כסף".

    על התחלואה הגבוהה במגזר הערבי אמר פריג', "יש כשל מסוים במגזר הערבי. היא הוזנחה, ולכן היא מתנהלת באנרכיה. אנחנו מתקדמים עם ההסברה, וקצב ההתחסנות ממשיך לעלות. לא נעים לי עם המצב, יש בעיה".



    0 תגובות