בין כפר קאסם לב"ב: הכנסת תדון ב"רפיסות המשטרה מול קבוצות אלימות"

    אבי רבינא No Comments on בין כפר קאסם לב"ב: הכנסת תדון ב"רפיסות המשטרה מול קבוצות אלימות"

    בעקבות האירועים בכפר קאסם, הכנסת תקיים דיון ב"רפיסות המשטרה מול קבוצות אלימות, והאלימות המשטרתית מול קבוצות שומרות חוק בלוד ובבני ברק"

    צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לבקשת חברי הכנסת אבי מעוז ויעקב אשר, הכנסת תקיים דיון ב"רפיסות המשטרה מול קבוצות אלימות, והאלימות המשטרתית מול קבוצות שומרות חוק בלוד ובבני ברק".

    בדברי ההסבר להצעה נימקו החכי"ם כי "בשבת האחרונה הותקפו שוטרים בכפר קאסם על ידי מליציה חמושה הקשורה למפלגת שלטון (רע"מ)", כשחברי הכנסת מזכירים את ההשתוללות האלימה של המשטרה בבני ברק אשתקד ומתלוננים על הפער בהתנהגות המשטרה.

    "בעוד המשטרה יודעת להיות גיבורה על חלשים", מציינים חברי הכנסת, "ולתקוף באלימות אגריסיבית קבוצות שומרות חוק כדוגמת תושבי לוד המבקשים להגן על עצמם, או תושבי בני ברק שכל חטאם שבלשים שלא הזדהו כבלשים הותקפו בשטח השיפוט של העיר, אותה משטרה החליטה להכיל את האירוע בכפר קאסם ולהתעלם מקיומה של המליציה החמושה בשל היותה קשורה לשלטון ולהמשיך לשדר רפיסות משטרתית מול קבוצות חזקות ואלימות".

    לאור זאת מבקשים החכי"ם כי "בשל מדיניות המשטרה ורפיסותה בערים בהם נרצחים אזרחים, כשהשוטרים בשטח אינם מקבלים את הגיבוי הנדרש, על הכנסת לקיים דיון דחוף בנושא".



    0 תגובות