מכת מדינה: בניין בבית שמש פונה מחשש לקריסה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on מכת מדינה: בניין בבית שמש פונה מחשש לקריסה

    צוותי כבאות שהוזעקו למקום ערכו סריקה בעקבותיה החליטו על פינוי מידי של כל דיירי הבניין עד לבדיקה מקצועית של גורם מהעירייה

    צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים
    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צוות כבאות והצלה וגורם ממשרד מהנדס העיר בית שמש הורו על פינוי של בניין ברחוב ביאליק 6 בעיר, בשל סכנת קריסה. זאת, כחלק מהמשך מגמת העירנות הגוברת לאחרונה בישראל בנושא בטיחות מבנים, בעקבות קריסת הבניין בחולון.

    בשעה 9:30 הבוקר (שני) נתקבל במוקד כבאות והצלה דיווח מדיירי בניין על נפילה של חלק מבניין המגורים, בן שלוש קומות. צוותי כבאות שהוזעקו למקום ערכו סריקה בעקבותיה החליטו על פינוי מידי של כל דיירי הבניין עד לבדיקה מקצועית של גורם מהעירייה.

    רב רשף רמי מאיר סגן מפקד תחנת בית שמש | צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים

    צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים

    גורמי משטרה ועירייה שהוזעקו למקום סייעו בפינוי התושבים ובמקביל קיימו הערכת מצב בשטח בעקבותיה הוכרזה סכנת קריסה והורו על פינוי מידי והרחקת תושבים.

    ממשטרת ישראל נמסר: כוחות משטרה הוזעקו בשעה האחרונה אל בניין מגורים בן 3 קומות בעיר בית שמש, זאת בעקבות דיווח על סדקים וחלקי תקרה קטנים שנפלו בבניין. לאחר הערכת מצב ראשונית שנערכה במשטרה, הוחלט בשלב זה על פינוי הדיירים. כוחות המשטרה במקום החלו בסיוע פינוי דיירי הבניין יחד עם כב"ה, זאת עד לסיום בדיקת גורמי המקצוע וחוות דעת של מהנדס העירייה.

    צילומים: דוברות כבאות והצלה ירושלים



    0 תגובות