שרי מרצ נפגשו עם אבו מאזן ותקפו את המתיישבים; הליכוד: "הכל בברכת בנט"

    איתי גדסי ואבי רבינא No Comments on שרי מרצ נפגשו עם אבו מאזן ותקפו את המתיישבים; הליכוד: "הכל בברכת בנט"

    שרי מרצ בראשות שר הבריאות ניצן הורביץ הגיעו לפגישה מיוחדת עם נשיא הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס. בפגישה אמר הורביץ לאבו מאזן: "למרצ יש משימה בתוך הממשלה, לשמור על פתרון שתי המדינות בחיים. לא לתת לו להיעלם" | מרכז האופוזיציה: "בושה גדולה וסכנה גדולה"

    צילום: פלאש 90
    13:33
    24.04.24
    קובי פינקלר No Comments on מגבול מצרים ועד רמת הגולן: יוצאים לדרך עם קובי פינקלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מרצ, שר הבריאות ניצן הורוביץ, השר לשיתוף פעולה אזורי עיסאווי פריג' ויו"ר סיעת מרצ ח"כ מיכל רוזין נפגשו הערב, (ראשון) במוקטעה ברמאללה עם נשיא הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס. יש לציין כי אבו מאזן שוחח עם אביה של המחבלת, שנורתה ונהרגה בשבוע שעבר לאחר שניסתה לדקור שוטרים בעיר העתיקה בירושלים.

    אחר כך צלצל לאביו של המחבל שחוסל על ידי כוחות צה"ל בכפר בורקין בשבוע שעבר במהלך פעילות לעצירת תשתית טרור שתכננה פיגוע בירושלים. כך דווח בכאן.

    הנשיא עבאס אמר לשרי מרצ בפגישה: "עלינו להתחיל וליייצר צעדים בוני אמון. להוכיח שאנחנו מתכוונים לעשות שלום, ולאפשר לי לשמור על התקווה של העם הפלסטיני. כי אם נאבד את התקווה, נאבד את העתיד".

    הנשיא אבו מאזן הודה לשר הבריאות על הסיוע בנושא הקורונה. "אנחנו חיים יחד. כשהפלסטינים יהיו חופשיים מקורונה, הישראלים יהיו חופשיים ולהיפך" אבו מאזן הוסיף, "אני מזמין את כל שרי הממשלה החדשה להגיע לכאן. לא חייבים להסכים, צריך לדבר".

    השר ניצן הורוביץ אמר לנשיא עבאס: "למרצ יש משימה בתוך הממשלה, לשמור על פתרון שתי המדינות בחיים. לא לתת לו להיעלם, ולא לחבל בסיכוי להגיע אליו בעתיד, כי אין אף פתרון אחר".

    הורביץ הוסיף, "אנחנו מאמינים שאין מקום לצעדים חד צדדיים שיפגעו בסיכוי ליישם את פתרון שתי המדינות. לא התנחלויות חדשות, לא מאחזים לא חוקיים, ולא אלימות של גורמים קיצוניים בקרב המתנחלים".

    הורביץ הבהיר לאבו מאזן, "חובתי, חובתנו לקדם את העשייה המשותפת. הגענו היום כדי לבנות מחדש ערוץ ישיר וקבוע בנינו, ולתת "בוסטר" לשיתוף הפעולה".

    עיסאווי פריג' השר לשיתוף פעולה אזורי אמר בפגישה: "אנחנו כאן כדי לקדם את פתרון שתי המדינות. להגיד שאתם הפרטנר שלנו. העתיד חשוב, אבל עלינו קודם כל לפעול כדי להפוך את הווה ליותר טוב ובשביל זה צריך שיתוף פעולה בין המשרדים והממשלות".

    ח"כ מיכל רוזין יו"ר סיעת מרצ אמרה: "באנו לכאן בגלוי לא הסתרנו, להיפך באנו בגאווה. נעשה כל מה שצריך כדי לקדם את פתרון שתי המדינות כדי לבנות את היסודות המעשיים לשלום".

    יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין, אמר בתגובה על פגישת שרי מרצ – אבו מאזן: "שרי ממשלת השמאל ממשיכים לזחול על גחונם אל אבו מאזן, והכל בברכתו של ראש הממשלה בנט. לשר הבריאות חשוב יותר להיפגש עם מממן הטרור אבו מאזן, מאשר בריאותם של אזרחי ישראל".

    לוין הבהיר כי "ממשלת ישראל הנוכחית לא חדלה מלהשפיל את עצמה ולערער לחלוטין את המעמד העוצמתי שבנינו לישראל בשנים של מנהיגות נחושה".

    עוד הוסיף כי "כל זה קורה בשעה שהרשות הפלסטינית ממשיכה לממן את הטרור ולפעול להעמדת חיילי צה"ל לדין בינלאומי בהאג".

    בסיום דבריו אמר לוין, "שר הבריאות מפקיר את חיילי צה"ל להאג, את ארץ ישראל לידי ראש המחבלים אבו מאזן, ואת הבריאות של אזרחי ישראל במקום להיאבק באמת בקורונה. בושה גדולה וסכנה גדולה".



    0 תגובות