עשר מעלות ימינה: בכירי מרצ יפגש עם אבו מאזן ברמאללה

    שלמה ריזל 1 Comment on עשר מעלות ימינה: בכירי מרצ יפגש עם אבו מאזן ברמאללה

    השר אלקין תקף: "בזבוז זמן ואירוע מיותר שגורם נזק, אבו מאזן מוביל קו רדיקלי לרדיפת חיילי צה"ל בהאג והוא משלם משכורות לטרוריסטים שרוצחים ישראלים, אבו מאזן לקראת סוף דרכו ולא מסוגל לנהל תהליך מדיני"

    צילום: הדס פרוש / Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מרצ ושר הבריאות, ניצן הורוביץ, ח"כ מיכל רוזין והשר לשיתוף פעולה אזורי, עיסאווי פריג' יפגשו הערב (ראשון) עם יו"ר הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס (אבו מאזן) במוקטעא ברמאללה. הפגישה מתואמת עם ראש הממשלה, נפתלי בנט ומתקיימת באישורו.

    שר השיכון והבינוי זאב אלקין, תקף הבוקר בחריפות את פגישתו של השר הורוביץ עם אבו מאזן: "זה בזבוז זמן ואירוע מיותר שגורם נזק, אבו מאזן מוביל קו רדיקלי לרדיפת חיילי צה"ל בהאג והוא משלם משכורות לטרוריסטים שרוצחים ישראלים, אבו מאזן לקראת סוף דרכו ולא מסוגל לנהל תהליך מדיני".

    סגן השר, אביר קארה התייחס לכך אף הוא בקבוצה פנימית של מפלגת ימינה וכתב: "התו הירוק קרס, מיליוני ישראלים לא מצליחים להנפיק ומאות אלפי בעלי עסקים עם סימני שאלה. אבל לשר הבריאות לא דחוף לטפל בזה. יותר דחוף לו לנסוע לארוחת ערב אצל ראש רשות הטרור ברמאללה".

    "צריך להיות ברור מעכשיו: אני אוודא אישית שלא יהיה אף בעל עסק שיקבל השבוע קנס בגלל הבלאגן הזה. התו הירוק חשוב. לשמור על הבריאות זה חשוב. כולנו צריכים לעבוד יחד כדי להוריד תחלואה, לעודד אנשים להתחסן ולשתף פעולה כדי לנצח. אבל לא נסכים שיהיו קנסות בגלל שיותר חשוב לנסוע לרמאללה מאשר לפתור את הכשל הזה".

    רק לפני כשבוע, נאם יו"ר הרשות בפני העצרת הכללית של האו"ם והציב אולטימטום לישראל. הוא אמר כי יש לישראל שנה לסגת מהשטחים שכבה, שאם לא הרשות תפנה לבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג.

    בסוף חודש אוגוסט נפגש שר הביטחון, בני גנץ עם אבו מאזן והשניים דנו בנושאים ביטחוניים-מדיניים, אזרחיים וכלכליים. גנץ אמר ליו"ר הרשות כי ישראל נכונה לשורת צעדים שיחזקו את כלכלת הרשות הפלסטינית.

    לראשונה זה 11 שנה: שר הביטחון נפגש עם יו"ר הרש"פ ברמאללה



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אלקין השקרן אם זה מפריע לך למה אתה וחברך יושבים בממשלה הארורה הזאת אנשי שמאל וערבים שהם משתפי פעולה של המחבלים תעזבו את הכיסא הארור שאתם מחבקים