- רדיו קול חי - -

אשדוד • ש"ס מציגה רשימה של אחדות

כאב ראש אחד ירד מראשו של אריה דרעי שיכול לסמן לעצמו וי ברשימת הערים הבעייתיות: סאגת אשדוד הסתיימה. [1]

כפי שידווחנו בשבוע שעבר הטילו אדמו"רי בית אביחצירא ווטו על המשך כהונתו של עמרם כנפו כיו"ר סיעת ש"ס בעיר, עקב תלונות על התנכלות שיטתית של האחרון למוסדותיהם.

לאחר שבוע ארוך של מו"מ קשוח שכללו ערבונות ובטחונות על קיום ההסכם, הגיעו הצדדים להבנות, ורוח של פיוס נשבה בין הנוכחים. דבר שסלל את דרכו של כנפו לקדנציה נוספת.

כרגע מסתמן שרשימת ש"ס בעיר תכלול את עמרם כנפו במקום הראשון, מקורבו של האדמו"ר רבי יקותיאל אביחצירא חיים אמסילי במקום השני, נהגו של דרעי אבי אסלם במקום השלישי ומאיר בן סימון, מעסקני ש"ס במועה"ד במקום הרביעי.

אחריהם ברשימה הוצבו ינון (בן ח"כ דוד) אזולאי ומשה מור יוסף מנהל מתנ"ס נווה יהונתן בעיר.

עו"ד בני חדד, שמעון אטיאס ודוד טלקר, שהיו שלושת החברים בסיעת ש"ס לצד כנפו ופרשו לאופוזיציה לא ימשיכו בתפקידם. דוד טלקר הוצב שלישי בסיעת קול הלב של אבינועם שושן שאף היא הפכה למטרד לש"ס כפי שהרחבנ [2]ו.

משפחת אביחצירא התפשרו על כנפו, דרעי התפשר על אמסילי, למרות שהוא הצהיר שהפעם לא יהיו נציגי רבנים אלא עסקנים.

אולם בעוד חזית אחת נרגעה, חזית אחרת נפתחה. מנהלי מוסדות בעיר זועמים על דרעי בגלל שהבטיח שלא יהיו נציגים לראשי מוסדות וטוענים כי אם מגיע למשפחת אביחצירא נציג זה רק בזירה הארצית ולא במוניציפאלית וכי הם ישקלו את מתן תמיכתם בש"ס בבחירות הקרובות. יצויין שיש כבר מאותם ראשי המוסדות שכבר הודיעו שיתמכו ברשימת קול הלב בבחירות הקרובות.

מה שמסתמן כעת הוא שבניגוד לשמועות הראשוניות, שלמה אלבז, כיום חבר מועצה מטעם הליכוד ובעבר מטעם קול הלב, שדברו בו נכבדות כמשולב ברשימת ש"ס לא קיבל מקום. יש שאומרים שהוצע לו מקום חמישי עם רוטציה לרביעי, אולם אין כרגע ביסוס לשמועה זו.

האזינו לעמרם כנפו מתראיין לאברהם פרסטר בתוכנית המהדורה המרכזית

https://files.93fm.co.il/uploads/2013/09/לוין-02.09.13-.mp3 [3]