איראן דורשת מאזרבייג'אן להתרחק מישראל | תיעוד מהתרגיל האיראני

    אבי יעקב No Comments on איראן דורשת מאזרבייג'אן להתרחק מישראל | תיעוד מהתרגיל האיראני

    לאחר האיומים כנגד אזרבייג'אן מכיוונה של איראן, בשל העזרה ההתקפית שמעניקה לישראל על פי טענת איראן, איראן קוראת לאזרבייג'אן להתנער מישראל ולהתרחק ממנה | תיעוד ראשון מהתרגיל האיראני בגבול אזרבייג'אן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המתיחות הגואה בין איראן לאזרביג'אן: לאחר התמרון הגדול והתרגיל הצבאי שקיימה איראן בגבולה עם אזרביג'אן תוך איום ברור לפגוע במאות מטרות תוך דקות ע"י טילים מאיראן, מזכיר המועצה העליונה לביטחון לאומי באיראן, עלי שמחאני, כתב בעברית, בהתייחסו לעימות החדש עם אזרבייג'אן, אותה מאשימה איראן בעזרה התקפית לישראל:

    "איראן הגדולה והחזקה תמיד הייתה מיטיבה עם שכנותיה ומעולם לא היוו עליהן איום. בעיות ייפתרו בשיתוף פעולה ואמפתיה של כל מדינות האזור. כל השפעה זרה אינה מועילה, ולכן אנו קוראים לשכנים שלנו להיות ערניים בעניין זה ולהתרחק מהם".

    בתוך כך, משמרות המהפכה האיראנים מפרסמים תמונות יח"צ של תרגיל "כובשי ח'ייבר" אותו מקיימים האיראנים באזור הגבול עם אזרבייג'ן. היום הוא יומו הראשון של התרגיל.

    העיתון "כיהאן" המזוהה עם המנהיג העליון ח'מינאי בכותרת ראשית: "כובשי ח'ייבר, משתתפי התרגיל בגבול אזרבייג'אן מוכנים להעניש את הציונים".

    עוד נכתב בעיתון כי במהלך המלחמה בין ארמניה לאזרבייג'ן נכחו כטב"מים ישראלים באזור וכי לאיראן הזכות להתגונן מפני המזימות נגדה ללא צורך בתיאום מוקדם".

    תיעוד מהתרגיל:



    0 תגובות