התאונה הקשה: "חלק מהחניכים עוד לא מצליחים לתאר מה בדיוק קרה"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on התאונה הקשה: "חלק מהחניכים עוד לא מצליחים לתאר מה בדיוק קרה"

    סגן מזכ"ל בני עקיבא, יגאל קליין סיפר לקול חי: "החניכים מדברים על התהפכות פתאומית של האוטובוס, חלקם עוד ב'בלאק אאוט' ולא יודעים בדיוק לתאר מה היה. היו שם שני סניפים של בני עקיבא על האוטובוס, חריש ומבוא דותן"

    זירת התאונה צילום: דוברות מד"א
    16:24
    24.04.24
    יוני בייט No Comments on כשפרעה מלך מצרים הגה את תעלת סואץ | סקירה מרתקת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: דוברות מד"א

    סגן מזכ"ל בני עקיבא, יגאל קליין שוחח עם איתי גדסי ויעקב פרידמן במהדורת הבוקר, על התאונה הנוראה שאירעה אמש במעורבות אוטובוס של תנועת בני עקיבא ובה נפצעו חניכי התנועה.

    משפחה נספתה: שמות הרוגי האסון הנורא והתאונה המחרידה

    בפתח השיחה, סיפר קליין: "אני נמצא עכשיו בבית החולים זיו בצפת. הגענו לשם אתמול מיד שנודע לנו על התאונה. האוטובוס הוא אוטובוס של חניכים שלנו שהיו במסע סוכות המסורתי, טיילו ברחבי הארץ".

    עוד עדכן: "כרגע יש קצת יותר מ-25 מאושפזים, גם כאן וגם בנהריה וברמב"ם, מבין חברי בני עקיבא כרגע מדובר על שני פצועים במצב בינוני וקשה. כמו שאתם יודעים יש את פצועים שלא שייכים לבני עקיבא, אבי המשפחה שנהרגה נאבק על חייו כרגע".

    סמנכ"ל בני עקיבא: "היום התחיל כיום טיול לעשרות אלפי החניכים"

    הוא סיפר את ששמע מהחניכים: "החניכים מדברים על התהפכות פתאומית של האוטובוס, חלקם עוד ב'בלאק אאוט' ולא יודעים בדיוק לתאר מה היה. היו שם שני סניפים של בני עקיבא על האוטובוס, חריש ומבוא דותן".

    עוד אמר קליין: "היה יפה לראות את הדאגה של החניכים אחד לשני. אפילו כאן, חניכים שרוצים לעבור בין המחלקות ולראות שהמדריכים שלהם בסדר וההפך".

    "חורפיש, אר"ן אר"ן אר"ן": תאונת דרכים קשה עם מעורבות אוטובוס

    בתוך כך, אב המשפחה ראובן בן אלי שמשפחתו ניספתה בתאונה – שב הבוקר להכרה ועודכן בבשורות הקשות על מותן של אישתו מורן בת השלושים ושלושת ילדיהם בני 15, 11 ו-5. הם יובאו למנוחות היום למנוחות בבית העלמין הישן במעלות תרחשיא.

    ההרוג החמישי הוא נהג האוטובוס אשר בסון בן 76 מקרית ים. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי נהג האוטובוס שנהרג בתאונה סטה מהנתיב בקו הפרדה רצוף, התנגש במעקה והתהפך. עוד עולה כי היו לו 51 הרשעות קודמות בתחום התעבורה. בתאונה נפצעו 54 בני אדם, מהם שלושה במצב קשה.



    1 תגובות

    מיין תגובות