מנכ"ל משרד החינוך: הפיילוט שהחל במגזר החרדי – הצליח"

    המהדורה המרכזית 1 Comment on מנכ"ל משרד החינוך: הפיילוט שהחל במגזר החרדי – הצליח"

    מנכ"ל משרד החינוך יגאל סלוביק לאבי רבינא בשיחה מעמיקה בפתח ה"מהדורה המרכזית" על החזרה לספסל הלימודים ברקע הירידה בתחלואה ולאחר החגים | "הורים צריכים לבדוק את ילדיהם בבדיקת אנטיגן ולהצהיר שילדיהם שליליים לקורונה" | האזינו

    משרד החינוך צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל משרד החינוך יגאל סלוביק לאבי רבינא בפתח ה"מהדורה המרכזית": "אנחנו חיים במדינת ישראל, ובאסרו חג ילדים לא הולכים לבית הספר. ההורים צריכים לבדוק את ילדיהם בבדיקת אנטיגן ולהצהיר שילדיהם שליליים לקורונה".

    סלוביק הוסיף כי "משרד הבריאות מוביל בימים אלו פיילוט שהתחיל במגזר החרדי, וכעת נעשה על כלל המגזרים באופן שאומר בדיקות במקום בידודים – תלמיד שהתגלה לו ילד מאומת בכיתה לא הולך לבידוד אלא נבדק כל כמה ימים לשלילת הידבקות בקורונה".

    "אנחנו מודעים לחזרה לספסל הלימודים במגזר החרדי. המערכת הולכת לפעול כעת חודשים ארוכים ברצף, עד חנוכה – משרד הבריאות מוביל פיילוט שהתחיל במגזר החרדי. עד ה-15 באוקטובר הוא אמור להסתיים ואז יוצג סיכום שלו לקבינט. החלופה היא בדיקות במקום בידודים. הרעיון מדבר על כך שתלמיד שהיה במגע עם מאומת יעשה בדיקה במקום בידוד ויצאה אחרי 5-7 ימים".

    הייתה לנו בעיה עם הפורטל, התוצאות התקבלו הפוכות אנחנו טיפלנו בזה, הפורטל סודר וכעת הנתונים מתעדכנים באופן מיידי" אמר מנכ"ל משרד החינוך.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אנחנו ההורים ל8,000 תלמידים שנמצאו חיוביים
      לא נסכים בדיקות PCR בתוך הכיתה ובתוך בית הספר
      כל ההורים של הילדים יעשו לילדהם בדיקותPCR
      בקופת חולים או בבית