בשולי העצרת: ראש הממשלה נפגש עם מדינאים באו"ם

    איתי גדסי No Comments on בשולי העצרת: ראש הממשלה נפגש עם מדינאים באו"ם

    לאחר נאומו בעצרת הכללית של האו"ם נפגשו ראש הממשלה, נפתלי בנט, ושגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן עם מזכ"ל האו"ם, אנטוניו גוטרש, ונועד עם שגרירת ארה"ב לאו"ם, לינדה תומאס-גרינפילד | בנט התייחס להטייה נגד ישראל במוסדות האו"ם ואמר: "הרבה פעמים אנו חשים שהמוסדות האלה מוטים, ולעתים בלתי הוגנים"

    צילום: אבי אוחיון / לע"מ
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש עם מזכ"ל האו"ם, אנטוניו גוטרש, לאחר נאומו בפני העצרת הכללית, ונועד עם שגרירת ארה"ב לאו"ם, לינדה תומאס-גרינפילד, בשולי העצרת הכללית של האו"ם בניו יורק.

    בפגישה השתתפו שגריר ישראל לאו"ם – גלעד ארדן, ראש המל"ל – ד"ר איל חולתא, מזכיר הממשלה – שלום שלמה, המזכיר הצבאי – אלוף אבי גיל, והיועצת המדינית – שמרית מאיר.

    בפתח הפגישה בהשתתפות השגריר באו"ם גלעד ארדן אמר ראש הממשלה לשגרירה תומאס גרינפילד: "גברתי השגרירה, אני רוצה להודות לך על הידידות הגדולה, אני גם יודע שאת בקשרי ידידות טובים עם השגריר ארדן".

    "הארגון מחדש של ארה"ב עם המוסדות הבינלאומיים הוא הזדמנות טובה להביא לאיזון של אותם מוסדות כלפי ישראל. הרבה פעמים אנו חשים שהמוסדות האלה מוטים, ולעתים בלתי הוגנים. אני חושב שהרוח החדשה בין אמריקה לישראל יכולה להניב פירות ולעשות דברים טובים ביחד. אני מעריך את הידידות שלכם".

    ראש הממשלה התייחס בפגישה לסוגיית החיילים הנעדרים אורון שאול והדר גולדין, והאזרחים אברה מנגיסטו והישאם א-סייד, וביקש מהשגרירה להמשיך להעלות את הנושא בפורומים שונים, כפי שהיא עושה מאז נפגשה עם לאה גולדין.

    כמו כן, הודה רה"מ בנט לשגרירה על פעילותה למען מדינת ישראל באו"ם, ועל תמיכתה הבלתי ניתנת לערעור של ארה"ב בישראל, והזמין אותה לביקור בישראל.



    0 תגובות