עימות בממשלה והרוגים בחברה הערבית | סיכום חדשות החג

    אבי יעקב No Comments on עימות בממשלה והרוגים בחברה הערבית | סיכום חדשות החג

    עימות בין ראש הממשלה לאנשי מערכת הבריאות, פצועים בקריסת מבנה בכפר כנא והרוגים בג'דיידה, חקירה נוספת נגד ראש האופוזיציה הרוסית | סיכום חדשות שמחת תורה

    המבזקים של קול חי צילום: קול חי
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שישה פצועים מקריסת קיר

    כתוצאה מקריסת קיר קיר על טרקטור בכפר כנא נפצעו 6 בני אדם. שניים מהם מצב קשה, אחד במצב בינוני ו-3 במצב קל. נהג הטרקטור נלכד מתחת ההריסות, וחולץ בהכרה על ידי כוחות ההצלה ומגן דוד אדום – מצבו מוגדר כעת קשה.

     

    חקירה פלילית נגד נבלני

    מוסקבה פתחה בחקירה פלילית נוספת נגד מנהיג האופוזיציה במדינה אלכסיי נבלני המרצה עונש מאסר בכלא הרוסי לאחר שנעצר בשדה התעופה כאשר חזר לארצו. נבלני נחשד בחקירה החדשה כי הקים קבוצה קיצונית יחד עם תומכיו.

    איראן: לא מאפשרים פיקוח על הגרעין

    איראן דחתה את קריאת ארה"ב לאפשר לפקחי הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית להיכנס למתקן הגרעין שלה בעיר כראג'. לדברי האיראנים לאמריקנים אין זכות לדרוש את כניסת הפקחים בשעה שלא גינו את פעולת החבלה במפעל, שבו מיוצרים חלקים לצנטריפוגות עבור תוכנית הגרעין האיראנית.
    באיראן מאשימים את ישראל בפגיעה במתקן בו נפגעו שלושה עובדים מתוכם מתו שניים. אך בירושלים לא מתייחסים לטענות.

    עימות בממשלה: בנט תוקף את בכירי משרד הבריאות; הורוביץ מגבה

    ראש הממשלה נפתלי בנט קיים אתמול תדרוך לכתבים בניו יורק, ובו התייחס למגפת הקורונה – ותקף בחריפות את בכירי משרד הבריאות: "עם כל הכבוד לקבינט המומחים ולמומחים לרפואה – חלקם לא רואים את התמונה המלאה, המומחים הרפואיים הם אינפוט חשוב אבל לא בלעדי. הם לא יקבלו את ההחלטות במישור הלאומי אלא אנחנו".

    שר הבריאות הורוביץ הגיב לדברים ברשת החברתית וכתב: "שיהיה ברור – מומחי משרד הבריאות עושים עבודה מסורה ומצוינת בקנה מידה בין-לאומי. הם מצילים חיים, כל יום. אני מעניק להם גיבוי מלא ויכול רק לשבח את עבודתם ותרומתם העצומה. המלצותיהם המקצועיות הן השיקול הראשון שמדריך אותנו, גם אם לא השיקול היחיד. כך היה לאורך כל הדרך בהנחיות שביצענו, בבדיקות, וגם במתן המנה השלישית".

    רשות הטבע והגנים מסכמים חג
    ברשות הטבע והגנים מדווחים כי במהלך ימי חול המועד סוכות נרשם שיא של הגעת מטיילים לשמורות הטבע ברחבי הארץ. יותר ממיליון ומאתיים אלף ישראלים ביקרו בחול המועד בשמורות ומדובר בעלייה של כעשרים ושלושה אחוזים.

     

    רצח נוסף בחברה הערבית; צעירים נורו בג'דיידה

    איאד דבדוב בן ה-32 נורה למוות בליל החג יחד עם אדם נוסף, שנפצע קשה מאוד בכפר ג'דיידה מכר. השניים, בשנות ה-30 לחייהם, הובהלו למרכז הרפואי לגליל במקביל לפעולות החייאה, שם נאלצו לקבוע את מותו של דבדוב. המשטרה הודיעה כי היא מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה. הרקע ונסיבות האירוע בבדיקה.



    0 תגובות