שיפור במצבם של הלוחמים שנפצעו במבצע ביו"ש

    קובי פינקלר 1 Comment on שיפור במצבם של הלוחמים שנפצעו במבצע ביו"ש

    הפצוע הראשון התעורר והחל לתקשר עם משפחתו וצפוי להיגמל מהנשמה בהמשך היום. הפצוע השני עתיד לעבור הבוקר ניתוח ממושך להמשך הטיפול בחלק מהפציעות מהן הוא סובל ובסיום הניתוח הוא יחזור למחלקת טיפול נמרץ להמשך טיפול

    אילוסטרציה צילום: דו"צ
    21:21
    23.04.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on נס בבית שמש: משפחה חולצה מדירה בוערת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (שני) חל שיפור במצבם של שני לוחמי צה"ל המאושפזים בבית החולים רמב"ם, לאחר שנפצעו באורח קשה במבצע הגדול שערך צה"ל כנגד תשתית חמאס ביו"ש שתכננה לבצע פיגוע בירושלים.

    חמש היתקלויות ביהודה ושומרון; מחבלים פצועים והרוגים

    על פי הדיווח הבוקר מבית החולים, הפצוע הראשון התעורר והחל לתקשר עם משפחתו וצפוי להיגמל מהנשמה בהמשך היום. הפצוע השני עתיד לעבור הבוקר ניתוח ממושך להמשך הטיפול בחלק מהפציעות מהן הוא סובל ובסיום הניתוח הוא יחזור למחלקת טיפול נמרץ להמשך טיפול. למרות השיפור, מצבם מוסיף להיות קשה בשל אופי וסוג הפציעות.

    ד"ר ירון בר לביא, מנהל מחלקת טיפול נמרץ ברמב"ם עדכן הבוקר: "מצבם של שני הפצועים יותר יציב, הם עברו לילה שקט. אחד מהם כבר ער ומתקשר עם משפחתו. אנחנו צפויים לגמול אותו מהנשמה בשעות הקרובות. הפצוע השני יעבור ניתוח להשלמת תיקון חלק מהפציעות שהותחל לטפל בהם אתמול – צפוי להיות ניתוח ארוך, בסופו הוא יחזור לטיפול נמרץ ואנחנו מקווים שנוכל להמשיך ולאושש אותו בהמשך. בסך הכל חל שיפור במצבם של שניהם ואנחנו מקווים להמשך דומה".

    כזכור, השניים – קצין ולוחם מהיחידה המיוחדת דובדבן נפצעו במהלך פעילות מבצעית בכפר בורקין שבשומרון בלילה שבין שבת לראשון, בה סוכל פיגוע טרור גדול שתכננה חוליה של מחבלי החמאס לבצע בירושלים. בצה"ל בודקים אפשרות שהלוחמים נפגעו מירי חבריהם ליחידה.

    באותו מבצע נרחב פעלו הלוחמים בחמישה מוקדים שונים ביהודה ושומרון כנגד חוליות של חמאס במטרה לבצע מעצרים ולמנוע את הפיגוע המתוכנן על ידם, כאשר במהלך ביצוע המעצרים התפתח קרב בין המחבלים ללוחמי צה"ל. באחד המוקדים, בכפר בידו – נהרגו במהלך חילופי הירי שלושה מחבלים.

    עדכון ביטחוני: תקציר אירועי הלילה בכפר בידו

    בארגון הטרור חמאס, התייחסו אתמול למבצע ביו"ש והאשימו את יו"ר הרשות הפלסטינית, באותם אירועים. בהודעת החמאס נטען כי "העלייה במספר ההורגים הפלסטינים היא תוצאה של התיאום הביטחוני ושל פגישות הנורמליזציה שקיימו מנהיגי הרשות עם שרים ציונים וחברי כנסת ברמאללה".



    1 תגובות

    מיין תגובות