בשורה: שיפור משמעותי במצבו של איציק סעידיאן

    ישראל רובין 1 Comment on בשורה: שיפור משמעותי במצבו של איציק סעידיאן

    שיפור של ממש חל במצבו הרפואי של איציק סעידיאן נכה צה"ל שמצבו הקשה הוביל לפגיעה חמורה בשל התעלמות הצבא ממחאתו | המקרה עורר סערה ומחאה נרחבת על התנהלות המדינה ביחס לסובלים מנכות בשל פעילותם הצבאית והעלה את המודעות הציבורית לנושא

    Workers inside a building at Tel HaShomer Hospital which was converted to receive the Israelis who were under quarantine on the cruise ship Diamond Princess in Japan due to the spread of the coronavirus, and arriving in Israel tonight, February 20, 2020. Photo by Avshalom Sassoni/Flash90 *** Local Caption *** קורונה וירוס לעצור עצירה בית חולים קליטה חולים שיבא תל השומר צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שיפור של ממש חל בחסדי שמיים, מצבו הרפואי של איציק סעידיאן נכה צה"ל שמצבו הקשה בשל מעורבותו במצעים צבאיים, הוביל לפגיעה חמורה בשל התעלמות הצבא ממחאתו. סעידיאן תבע את מדינת ישראל ומשרד הביטחון ודרש שיכירו בנכותו ויסייעו לו בקיום אורח חיים נורמטיבי.

    המקרה, עורר כזכור סערה גדולה  ומחאה נרחבת על התנהלות המדינה ביחס לסובלים מנכות בשל פעילותם הצבאית והעלה את המודעות הציבורית לנושא. תפילות רבות נערכו לרפואתו של הלוחם לשעבר. ושר הביטחון בני גנץ אף בא לבקרו בבית החולים והבטיח לסייע לו ככל הניתן.

    לאחרונה פורסם כי אגף השיקום במשרד הביטחון, רכש בעקבות בקשת בית החולים, מיטה מיוחדת שתשפר את מצבו הגופני, הנשימתי והתזונתי. לאחר שחרורו של סעידיאן, המיטה מאפשרת לו לעמוד על רגליו ולצאת ממצב השכיבה לפרקים.

    עו"ד אביעד לנצ'נר עורך דינו של איציק סעידיאן מסר בעקבות שיפורו במצב הרפואי כי: "השיפור במצבו של איציק משמח מאוד ולא רק משום שמדינה שלמה התפללה להחלמתו, אלא גם משום שהוא מאפשר למדינה לתקן את העוול הנורא שנעשה לו".



    1 תגובות

    מיין תגובות