חב"ד על פסנתר: "ניגון להקפות" מאת אחיה אשר כהן אלורו

    ארי טננבוים No Comments on חב"ד על פסנתר: "ניגון להקפות" מאת אחיה אשר כהן אלורו

    הניגון העשירי בסדרה: הניגון להקפות הינו ניגון שמח ועליז המיוחס לאביו של הרבי – המקובל האלוקי – ר' לוי יצחק שניאורסאהן | אחיה מגיש אותו בטוב טעם | האזינו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחיה נחשב לאחד המוסיקאים המסקרנים בשנים האחרונות שצמח מתוך הצבור החרדי. המוסיקה של אחיה מנוגנת כפס קול של הבמאי ספייק לי באחד מסרטיו האחרונים.הכרותו עם הבמאי נוצרה במפגש של מלחינים יוצאי דופן מכל העולם אליה אחיה נשלח מטעם האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים.

    כפסנתרן אחיה מלווה אמנים בולטים בארץ ובעולם. אחיה מעבד ומנהל מוסיקלי של פרוייקטים בולטים כמו פרוייקט "לקראת נעילה" "וזוכרים ושרים" בערב יום השואה
    בירושלים שבהם השתתפו אמנים רבים. בניהם; חמי רודנר, ערן צור, עמיר בניון, ועוד…

    הניגון העשירי בסדרה – "ניגון להקפות". לאחר כשנה שהוציא אחיה סדרת ניגוני "חב"ד על הפסנתר" בפרשנות יחודית, ממשיך אחיה להוציא סדרה נוספת בשם "חב"ד על הפסנתר 2"

    הניגון העשירי בסדרה: הניגון להקפות הינו ניגון שמח ועליז המיוחס לאביו של הרבי – המקובל האלוקי – ר' לוי יצחק שניאורסאהן. ר' לוי יצחק אמר שקבלה בידיו שניגון זה שרו בעת הקפות שמחת תורה אצל אדמו"ר הזקן.

    ניגון זה חביב על הרבי בצורה יוצאת דופן ומושר לא רק בעת ההקפות אלא כמעט בכל הזדמנות של שמחה, כמו התועדות, ועידוד בכניסה ויציאה מבית כנסת.

    ניגון זה נרשם מפי החסיד ר' פנחס אלטהויז כפי ששמעו מר' לוי יצחק. ניגון זה הוא ניגון קפ"ה בספר הניגונים.

    קרדיטים:
    צילום: חיים טויטו.
    עריכה: אוריאל בן יצחק.
    מיקס: בנציון חדאד.
    עיבוד ופסנתר: אחיה אשר כהן אלורו.



    0 תגובות