ח"כ בוסו: "אין מגעים עם הממשלה, כהנא מנסה לקבל לגיטימציה"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ בוסו: "אין מגעים עם הממשלה, כהנא מנסה לקבל לגיטימציה"

    ח"כ בוסו בשיחה עם 'קול חי': "מתחילת הקדנציה הדבר העיקרי שכהנא מנסה לעשות – זה לקבל לגיטימציה למעשה הנורא ולמעשיים הנוראיים שלהם בהריסת הדת ובוויתור על כל ערכי הימין"

    צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן

    ח"כ אוריאל בוסו מתייחס לטענת השר לשירותי דת, מתן כהנא שטען כי יש לו שיח עם הנציגים החרדים על כניסה לקואליציה ומכחיש מכל וכל: "לא נפגשתי עם אדון כהנא ולא קיבלתי הצעות", אומר בוסו ומוסיף: "זה ביזיון לקבל הצעה כזו, לא כבוד".

    כהנא: "פועל להרחבת הקואליציה, יש שיח עם החרדים"; גפני מכחיש

    בוסו הסביר בשיחה עם איתי גדסי ויעקב פרידמן במהדורת הצהריים: "מתחילת הקדנציה הדבר העיקרי שכהנא מנסה לעשות – זה לקבל לגיטימציה למעשה הנורא ולמעשיים הנוראיים שהם מנסים לעשות בהריסת הדת ובוויתור על כל ערכי הימין. ומבחינתם כשהם אומרים 'הנה דיברנו ויש הצעות שנשקלות וזה אוטוטו קורה' – הם מקבלים לגיטימציה". בוסו מבהיר שנית: "לפחות ממה שאני יודע וכך גם אומר יו"ר התנועה הרב דרעי – אנחנו רחוקים משם כרחוק מזרח ממערב".

    "כל הממשלה הזו היא כלאיים בלתי אפשרי", תוקף בוסו "לשחק אותה ימין אבל להיות בפועל שמאל. רק לפני יומיים שמעתי את מוסי רז אומר שבמשא ומתן התחייבו להם מפורשות שלא יוקמו יישובים יהודים חדשים ביהודה ושומרון".

    הוא נשאל לגבי האיומים של יו"ר רע"מ, מנסור עבאס ומה לדעתו הסיכוי שאלו אכן יובילו לפירוק הממשלה: "הוא סך הכל מנסה להשיג עוד קצת", אומר בוסו. "אני לא קונה את זה. הוא יעביר את התקציב כי יש לו הרבה תמלוגים שם ועוד הרבה דברים שהוא יקבל".

    יו"ר רע"מ בביקורת על הממשלה: "חוששים מהימין"



    0 תגובות