יו"ר תנועת ש"ס, אריה דרעי: "עולם התורה פורח – דידן נצח"

    אבי יעקב No Comments on יו"ר תנועת ש"ס, אריה דרעי: "עולם התורה פורח – דידן נצח"

    בראיון חג במהדורה המרכזית החגיגית עם אבי מימרן סיפר יו"ר סיעת ש"ס אריה דרעי על ילדותו בשכונה בעיר בת ים: אני ואחי רבי יהודה, רב העיר באר שבע היינו מסתובבים לחפש מניין. לא היה סוכות לא היה רוחניות" | דרעי תיאר את המהפכה והוסיף: "אנחנו אפילו לא באמצע הדרך, יש עוד הרבה מה לעשות" | האזינו:

    אריה דרעי צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר תנועת ש"ס, ח"כ הרב אריה דרעי בראיון חג לאבי מימרן במגזין החג המיוחד לסוכות, אומר: "חג הסוכות מחזיר אותי לשכונה שלנו, שאני ואחי רבי יהודה, רב העיר באר שבע היינו מסתובבים לחפש מניין בעיר בת ים; אנשים מסורתיים היו יוצאים ידי חובת סוכה בקידוש ביום הראשון של החג. היום הכל מלא בסוכות, לכולם יש ארבעת המינים והכל מלא במסורת. מקימי המדינה, רצו דור נעדר ממסורת – ברוך ה' לא עלתה בידם".

    "הסוכה לא הייתה מחזיקה יותר מכמה דקות. הנערים בשכונה היו שוברים אותה. גם בית כנסת לא היה לנו, היינו מתפללים בכיתה בבית ספר בשכונת רמת הנשיא. היום עולם התורה פורח, כוח הקדושה – הרחיבי מקום אוהלך, דידן נצח". דרעי הוסיף: "הסליחות השנה היו מעמדים מרשימים, אלפי אנשים במאות מוקדים ברחבי הארץ. פעם היינו מתרגשים מכנס אחד – זו מהפכה אדירה".

    דרעי תיאר את כל הגורמים שגרמו להצלחה האדירה, החל מהגה"צ ר' שלום שבדרון ופעילי הפעילים שיצאו למעברות וכלה ברבני המזרח והמהפכה של תנועת ש"ס בהנהגת מרן הראשל"צ הרב עובדיה יוסף זי"ע ויבלחט"א מרן ראש הישיבה חכם שלום הכהן שליט"א, מאז ועד היום. "אנחנו אפילו לא באמצע הדרך, יש עוד הרבה מה לעשות. היום יש לגרים בפריפריה צרכים אחרים: חינוך ברמה גבוהה, אנגלית ומדעים – גם לזה יש פתרונות אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם הרב זמיר כהן, יש בפנינו עוד דרך ארוכה".

    האזינו:



    0 תגובות