נשיא המדינה ב"מהדורה המרכזית": "אני נושא עימי את הדורות הקודמים"

    אבי יעקב No Comments on נשיא המדינה ב"מהדורה המרכזית": "אני נושא עימי את הדורות הקודמים"
    צילום: Avshalom Sassoni/FLASH90
    9:09
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on השגריר לשעבר: "לא לומר לאמריקאים 'לא' על כל דבר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהדורת החג בהגשת אבי מימרן התראיין נשיא המדינה יצחק (בוז'י) הרצוג סיפר על הקשר שלו לציבור החרדי והתובנה מהמציאות הנוכחית של מגפת הקורונה שנולדה במהלך שיעור תורני בבית הנשיא, כולם עטויי מסכות, מה שהדגיש את רצונו לאחד את כל חלקי העם: "אני שואף לחבר את כל החברות בציבור הישראלי. אני מבחין בין הרעות החולות ברשתות החברתיות ששוטפים את המוח ובין המשפחות עצמן שמתכנסות ורואים שיש חיים אחרים".

    הרצוג סיפר על סבו הרב יצחק אייזיק הרצוג "אני לא חושב כל היום על סגירת מעגל אני נושא על עצמי את ה-dna באישיות שלי אני נושא עימי את הדורות הקודמים. מנהיגות יהודית כתיבה, ובראשם סבי שהיה גדול בתורה שהציל את עולם התורה, אודים מוצלים מאש אחרי המלחמה – הכל בא יחד. אנשים שולחים לי מכתבים וזכרונות מאותו דור וזה מאוד מרגש אותי".

    "הוויכוחים בתוך עמינו היו תמיד אנחנו צריכים לחשוב איך אנחנו מקרבים את כולם לאהבת ישראל אמיתית. השיח גם כלפי האחים והאחיות מעבר לים צריך להיות מכבד גם אם המחלוקות גדולות" אמר הרצוג. לגבי הגיורים אמר הרצוג "בהיותי בראשות הסוכנות היהודית עשיתי הכל כדי להקל את עליית היהודים ארצה".

    כמי שכיהן בתפקידים פוליטיים הרצוג הבטיח כי הוא פועל לגבש את הצדדים בזירה הפוליטית ומנסה להרגיע את הרוחות והאשמות הקשות שבמערכת הפוליטית.



    0 תגובות