פרוש בריאיון: "מעולם לא הסכמתי למתווה הכותל"

    אסתי פלד No Comments on פרוש בריאיון: "מעולם לא הסכמתי למתווה הכותל"

    ח"כ מאיר פרוש בשיחה עם 'קול חי': "אני חלק מיהדות התורה ואף פעם לא הסכמתי למתווה הכותל. אני לא יודע על מה גלעד קריב מרמז. לי הוא לא יכול לומר כזה דבר כי מעולם לא הסכמתי לדבר כזה"

    סגן השר מאיר פרוש צילום: פלאש 90
    21:50
    23.04.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on גל חום בחול המועד: הסימנים לפגיעות חום ודרכי המניעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מאיר פרוש שוחח עם איתי גדסי ואבי רבינא במהדורת הצהריים. בפתח השיחה התייחס פרוש לדרישת משרד החינוך ממורים לא מחוסנים שלא להגיע ללמד: "אני בטוח שמנסור עבאס יטפל בבקשה הזו של משרד החינוך. הוא ימצא את המורים הערביים שלא התחסנו ואני סומך עליו שיבטל את זה", אמר פרוש.

    לאחר מכן התייחס פרוש לעובדה שבראשות ועדת החוקה עומד ח"כ רפורמי: "כשהתחיל העניין עם ועדת חוקה, אני אמרתי שיוצא שאנחנו נכנסים פעם ראשונה לאיזה שהוא שיתוף פעולה עם הרפורמים, אז נכון שאי אפשר להפקיר את הזירה אבל ועדת חוקה זה לא המקום שאני הולך לשבת שם".

    לדברי פרוש: "מועצות גדולי התורה לא אמרו לחברי הכנסת שלא ללכת לכנסת. אבל  מקדמת דנא, אנחנו לא ישבנו על במה אחת עם התנועה הרפורמית כדי שלא לתת לגיטימציה ולא להראות שהם כביכול תנועה דתית לגיטימית".

    ביחס למתווה הכותל אמר פרוש: "אני חלק מיהדות התורה ואף פעם לא הסכמתי למתווה הכותל. אני לא יודע על מה גלעד קריב מרמז. לי הוא לא יכול לומר כזה דבר כי מעולם לא הסכמתי לדבר כזה".

    פרוש נשאל על ניסיון התקיפה שחווה: "זה מפחיד. אני לא יודע האם השופטים יעריכו נכונה את עוצמת התקיפה שבניסיון גזירת הזקן. אולי הם יגידו בכלל לא לכל אחד יש זקן". פרוש טען שהמשטרה עושה את עבודתה בחקירת האירוע: "אני יודע שהמשטרה עובדת, היו ימי חול מעטים מאוד בימים האחרונים".



    0 תגובות