עם תת-מקלע "עוזי": איים בירי במרכז טיילת תל אביב

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on עם תת-מקלע "עוזי": איים בירי במרכז טיילת תל אביב

    תושב יפו איים באמצעות תת-מקלע מסוג "עוזי" על עוברים ושבים בטיילת בעיר תל-אביב | לדברי עדי ראייה האירוע היה יכול להיגמר באסון גדול משום שהצעיר היה יורה אלמלא היה מחסום בנשקו | מהמשטרה נמסר: "מתחקיר ראשוני – אין חשש לפיגוע" | כל הפרטים

    צילום: דוברות מד"א
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המשטרה עצרה לפני זמן קצר תושב יפו בטיילת בתל אביב בחשד כי איים בנשק על עוברים ושבים ברחוב הרברט סמואל פינת זרובבל בתל אביב. שוטרי תחנת לב תל אביב הגיעו במהירות למקום, עצרו את החשוד, בן 22 מיפו ותפסו את הנשק. אין נפגעים. נסיבות האירוע נבדקות.

    מדוברות המשטרה נמסר כי המשטרה פתחה לפני זמן קצר בחקירה עם קבלת מס' דיווחים של אזרחים בטיילת ברח' הרברט סמואל בת"א כי גבר מאיים במקום בנשק. הציבור מתבקש להישמע להוראות השוטרים ולא להגיע למקום ולאפשר לשוטרים לבצע את עבודתם.

    ממוקדי הרפואה והחירום במרחב גוש דן נמסר כי כוחות הרפואה הוזעקו לאישה שלקתה בחרדה באירוע, וגבר שנפצע קל בראשו בזמן שנאבק עם הצעיר באירוע החמור.

    מעדי ראייה שנכחו בזירה נמסר כי הצעיר מהעיר יפו ניסה לירות בנשק שברשותו אך נתקל במעצור בנשק שמנע ממנו לבצע את זממו שהיה יכול להסתכם באירוע גרוע בהרבה.

    ‏מהמשטרה נמסר בתום האירוע: התקרית החריגה בטיילת תל אביב: מבדיקה ראשונית של המשטרה – לא מדובר בניסיון פיגוע. אין נפגעים .



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לא ירה כי היה מחסום בנשק ואומרים שזה לא ניסיון פיגוע
      זה סתם בכיף