אהרון אבוחצירא; חה"כ והשר לשעבר נפטר – במערכת הפוליטית מבכים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on אהרון אבוחצירא; חה"כ והשר לשעבר נפטר – במערכת הפוליטית מבכים

    בנם של קדושים: יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו היו בין הרבים שפרסמו הערב הודעות מיוחדות שהביעו צער על פטירתו של חה"כ והשר לשעבר אהרן אבוחצירא שהלך לעולמו במהלך חג הסוכות בגיל 83 | הלוויתו תיערך מחר בעיר רמלה בה כיהן כראש עיר

    צילום: באדיבות המשפחה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במרכז הרפואי איכילוב בתל אביב נפטר במהלך החג חה״כ והשר לשעבר אהרון אבוחצירא בגיל 83. משפחתו מוסרת כי הלווייתו של אהרן אבוחצירא ז"ל תצא מחר בצהרים מרחבת עיריית רמלה שם כיהן כראש העיר, ובה ייטמן למנוחת עולמים בחלקה המשפחתית בבית העלמין הישן לצד אביו, האדמו״ר רבי יצחק אבוחצירא, הבאבא חאקי.

    אחיינו, חה"כ אוריאל בוסו מסיעת ש"ס: בצער רב וביגון קודר קיבלנו את הידיעה הקשה על פטירתו של דודי היקר השר לשעבר אהרון אבוחצירא ז"ל, שתרם תרומה אדירה למדינה, סייע למוחלשים ביותר,בחברה הישראלית הוא אהב את עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל".

    "סייע לשכבות החלשות ובין ההישגים הבולטים שהצליח להעביר שורה של חוקים שיסייעו בעבורם, חוקק את זכויות הביטוח לאומי, קצבת זקנה, קצבת ילדים, ועוד. זו הדרך שעליה הוא גדל בבית אביו, הסבא הגדול עטרת ראשינו סידנא בבא חאקי זצוק"ל, כך נזכור אותו תמיד. יהי זכרו ברוך‬" אמר בוסו.

    יו"ר ש"ס אריה דרעי אמר: "קיבלתי בצער רב את ההודעה על פטירתו של ידידי ורעי, השר לשעבר אהרון אבוחצירא ז״ל, בנו של רבה הראשי של רמלה ולוד סידנא באבא חאקי זצוק״ל, אשר המשיך את דרכו של אביו ופעל במסגרת תפקידיו בממשלה ובכנסת לחיזוק הדת והמסורת בקרב בני עדות המזרח ולצמצום הפערים בחברה.

    פעלנו רבות במשותף בתחומים אלה, ותרומתו הגדולה למאבק המזרחי שבסופו קמה תנועת ש״ס תיצרב לעד בתולדות עמינו. תנחומיי למשפחתו הכבודה ולאחיו הרבנים הגדולים, רבי יחיאל שליט"א רבה של העיר רמלה, רבי שמעון שליט"א ראש מוסדות נר יצחק. יהי רצון שלא תדעו עוד צער, יהי זכרו ברוך".



    0 תגובות